• Emm00

Mamma lediga vänner i närheten av Aspudden/Liljeholmen

Jag är en nybliven mamma på 31 år som bor med min sambo och dotter på 2 månader i Aspudden.
    Jag söker andra mammor i närheten av Aspudden / Liljeholmen eller inne i Stockholm så vill ses och hitta på olika  saker som tex  promenader/fika eller andra roliga saker.

Hör gärna av dig !

• Svar på tråden Mamma lediga vänner i närheten av Aspudden/Liljeholmen
  • halloooo

Hej! Ä en 29-årig mamma med en liten kille på 4mån hemma. Jag bor norr om stan men ses mer än gärna i stan å fikar:).

• Emm00

Hej,
    Vad trevligt det gör jag gärna:), kanske kan ses i början av august då nu är lite semester och vi är ute och far lite:)
    Hälsning
    Emma

• halloooo

Ja det låter jättefint:). Ä oxå på semester men kommer nog hem lagom till aug. Vi hörs närmare snart då.

• Emm00

Hej,
    Nu är vi inne på sista dagarna här innan min kille börjar jobba på måndag.
    Hur ser det ut framöver för dig?, skulle vara kul att ses och kanske ta en fika.

Hälsningar
    Emma

• halloooo

Kanske kan vi fika nu på mån el tis? Vet du några bra fik där barnvagnen får plats? / J

• Emm00

Hej,
    I närheten av mig (Aspudden) finns ett jättebra fik som är barnvänligt  Vinterviken cafe som är väldigt mysigt  http://www.winterviken.se/. Vet inte om de hellre vill ses inne i stan?, då  finns åhlens med både hiss & skötrum som har lite olika cafer/resturanger.

Tisdag skulle passa mig bra.

Mvh
    Emma

• halloooo

Jag tror Åhlens blir bättre för mig. Tis passar jättebra. Vad tror du om att träffas kl13 utanför parfymeriavdeln. Jag har en svart vagn med turkost parasoll:).

• Emm00

Det blir jättebra.
    Jag har en grå Brio-Go vagn :), så vi ska nog hitta varandra.

Då ses vi kl 13 i morgon

Emma

• Matildamatilda

Hej! Här har ni en till, efter jul flyttar vi till Aspudden med en bebis och en dagiskille. Hör gärna av er redan nu om ni har lust att ses!

• halloooo

Hej Matilda74! Kul att du flyttar till Aspudden:). Jag bor norr om stan men träffas gärna ändå.
    Vad säger Emm00 om en fikadate?:)

Svar på tråden Mamma lediga vänner i närheten av Aspudden/Liljeholmen