• lejon 789

Fisting

Det är underbart att smeka en kvinnas fitta med fingrarna och ibland blir hon så våt att jag vill sticka in ännu fler fingrar och helst hela min hand, jag vill känna min hand inuti henne och få henne njuta. Men jag har aldrig gått så långt. Har du blivit fistad? Berätta vad du tyckte, jag vill och kanske hon..

• Svar på tråden Fisting
  • Anonym

dom bästa orgasmerna jag får är då jag blir fistad. Jag gillar det, men jag gör det iofs inte så ofta heller, max 1-2 ggr i månaden. Med glidmedel känns det bättre efetrsom fittsafterna har en tendens att "torka" iaf på mej, fast jag skulle vara hur upphetsad som helst.

• Anonym (mmmmmmm)

Att bli fistad är näst intill det skönaste i sex väg jag får ssåå otroligt sköna orgasmer. Hårt, mjukt läääänge mannen måste variera speciellt när han ser att jag är på väg att komma.

Du ska nog fråga om du får fista den du har sex med vem vet hon kanske inte säger nej, men du måste vara lyhörd lyssna på varje signaler hon ger med ljud eller kroppspråk. Använd bra glidmedeloch ganska mycket glidmedel måste du ha.

Lycka till

• Tom Bo

Jag har fistat två kvinnor och det var härligt både för mig och för dem. Båda var erfarna sedan tidigare inom området och fick fantastiska orgasmer av min hand. Själv tyckte jag det var både fascinerande och mycket upphetsande att se min hand försvinna in i dem och omslutas av deras kramande muskler.

Om du vill lära dig mer så rekommenderar jag ett medlemskap på darkside.se och att du där går med i gruppen för fist. Då kan du bland annat läsa en mycket bra skola skriven av erfarna och kommenterad av andra erfarna.

• Wellbuild

jag har många års erfarenhet utav att bland annat ge fist, annat som är av intresse är även uttöjning Gaping, Insertion (grova leksaker, ovanliga leksaker) petflaskor m.m.

ju större desto kåtare blir jag.

ni som vill och är för samma sorts lekar får gärna höra av er om ni har några frågor.

av vad jag förstått så njuter kvinnan på ett helt annat sätt mycket kraffullare och intensivare orgasmer och sen när man använder kuken så blir även orgasmerna hårdare för kvinnan.

så det är bara super positivt att ge stort :)

• Burlesque

Jag älskar fisting<3 Beroende på handstorlek på den som gör det behövs det mer eller inger glidmedel, "det naturliga glidet" till trots, ta det lugnt och "skynda långsamt", det kan göra ont och i så fall är det bara att backa, låta henne vänja sig, det GÅR, men ibland får en träna ett bra tag innan det faktiskt går. Men det är helt fantastiskt underbart och  träffar SÅ mycket punkter. Det är fucking fantastiskt! Lycka till! :)

• Wellbuild
    Burlesque skrev 2011-08-02 22:04:14 följande:
    Jag älskar fisting<3 Beroende på handstorlek på den som gör det behövs det mer eller inger glidmedel, "det naturliga glidet" till trots, ta det lugnt och "skynda långsamt", det kan göra ont och i så fall är det bara att backa, låta henne vänja sig, det GÅR, men ibland får en träna ett bra tag innan det faktiskt går. Men det är helt fantastiskt underbart och  träffar SÅ mycket punkter. Det är fucking fantastiskt! Lycka till! :)
    tycker du beskriver det väldigt bra.

kan bara säga att om jag hade varit kvinna skulle jag tränat töjning dygnet runt.
    ibland önskar man att man hade varit kvinna.

hör gärna av dig om du önskar.
  • pokonis

Får otroliga orgasmer när jag blir fistad.
    Helt otroligt.
    Men har förstått att det gör ont i näven när man fistar och kommer. Krampar ;)

Svar på tråden Fisting