• pour

Lars H Gustafsson...

Har last sa manga bra citat av denna forfattare och tittat runt bland hans titlar, men vet inte riktigt vilken bok som ar mest intressant for mig. Undrar vilken bok ni som ar lite mer insatta i hans bocker skulle rekommendera?
    Tack!

• Svar på tråden Lars H Gustafsson...
  • atopia

Jag håller med föregående skribent.

• anilova

Jag har läst Lotsa barn och leva med barn, och gillar båda. Leva med barn känns som man läser med en nyfödd, och den andra boken ett år senare. Sen är ju leva med barn tjugo år gammal, så det kan ju hända att ett och annat inte stämmer riktigt, men jag gillade den.

• Marlene

oj då kanske man ska ta upp läsandet då Lotsa barn ligger ju här och skräpar och väntar på att bli läst

• pour

Tack, tack. Lanade "lots barn" igar...

• Rölleka

Lite OT kanske men; "Ungen är sjuk, vad skall jag göra?" kan jag rekommendera till alla! Lars H Gustavssons bok det med och finns i pocketform för typ 56kr. Även jag som är sjuksköterska själv har haft nytta av den, när jag känner mig rådvill och nojjig när barnen är sjuka.

• Viran

ÅÅå då skall jag nog köpa losta barn jag har oxå funderat på vilken bok av honom man skall läsa nämligen...

• BellaKyckling

Håller med Rölleka! Ungen är sjuk-vad ska jag göra? tycker jag är en mycket bra bok!

Svar på tråden Lars H Gustafsson...