• Anonym (pricken)

Vad heter "vita pormaskar?

Jag har en massa pormaskar.. Eller det är väl inte pormaskar, men ser ut som dem, men de är vita. Vad fasiken heter dessa? Blir iallafall helt tokig på skiten.
    Någon som har förslag på hur man får bort dem? Har haft problem med det i flera år, och jar är ingen tonåring längre. Har provat massa sorters ansiktskrämer och rengöring. Även testat Barison som funkar jätte bra på mina finnar, men funkar inte alls på dessa.
    Har även srcubbat osv, men inget tycks funka.

Någon måste väl vart ute för samma sak och kommit på en lösning? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-21 14:15
    2.bp.blogspot.com/_xQPScPufh3s/TOtsId0CiZI/AAAAAAAAAA8/fAB3L4XaZCQ/s1600/Cara+Alami+Mengatasi+Komedo+Di+Wajah.jpg

Om man kollar noga på den bilden, så är det ungefär sådana jag har. Vissa kan vara lite större, men ungefär så.

• Svar på tråden Vad heter "vita pormaskar?
  • Anonym

det är fett porer om jag minns rätt 

• Anonym (pricken)

haha okej där ser man, det har inget särskilt namn då?

• Xara

Milier? Mina försvann efter några ansiktsbehandlingar på salong, där de använde en vass pigg eller vad det var för att öppna & tömma. De har inte kommit tillbaka.

• Carrrie

Är det som vita "pluppar" som inte går att klämma? Isåfall är det milier och det är bäst att gå till "salong" och ta bort dem.

• Anonym (pricken)
    Carrrie skrev 2011-06-21 13:50:41 följande:
    Är det som vita "pluppar" som inte går att klämma? Isåfall är det milier och det är bäst att gå till "salong" och ta bort dem.
    tjadu.. det ser ut som huden buktar ut lite, små små prickar.. hudfärgade, fast lite ljusare, och vissa är även vitare.
    Har jätte mycket i mungipan, men syns knappt, men däremot om man trycker med tungan så det buktar ut, så syns det jätte väl, blää!
  • Anonym (pricken)

Har googlat detta Milier, och jag tror inte det är det jag har. Dessa Milier buktar ut mycket mer än vad mina gör, och de är mycket större..
    Tycker det är precis som pormaskar fast dem är vita istället. De flesta kan man även trycka ut gegga ifrån Kräks

• Drop Dead Gorgeous

Det är milier. Gå till en salong så sticker de hål på dem och tömmer ut innehållet... Gör det inte själv då du kan få fula ärr!

• Anonym

Jag har också såna som du och jag brukar klämma mina på kvällarna men inte fan försvinner dom

• Anonym (pricken)
    Drop Dead Gorgeous skrev 2011-06-21 13:59:16 följande:
    Det är milier. Gå till en salong så sticker de hål på dem och tömmer ut innehållet... Gör det inte själv då du kan få fula ärr!
    som jag fattade det som så kan man inte "trycka" milier?? och det ser inte alls ut som de när jag kollar på bilder.
Svar på tråden Vad heter "vita pormaskar?