• Elin 262

Till er som gör allt för era barn ♥

Sen jag blev mamma för 1½ månad sen till min älskade Tilda Lily, så slås jag av hur många fantastiska och fina mammor det finns, överallt.
    Vi kvinnor är tyvärr allt för ofta ganska taskiga mot varandra och en del finner nöje i att trycka ner och vara lite översittare. Det finns så många "oskrivna regler" som mamma, man får inte njuta av bebistiden och tycka att den är lätt, för då skryter man men är man istället trött och tycker bebistiden är besvärlig så gnäller man.
    Det är inte lätt att vara mamma, nästan alltid så sköter man inte bara om sitt barn utan även markservicen hemma med allt vad det innebär. Mellan tvätt, städning och blöjbyte måste man ha en rejäl dos med tålamod och massa ork.
    Det är underbart att vara mamma, mitt i all stress eller brist på sömn eller vad det nu kan vara så är det så värt det!! För visst finns det ingen kärlek som till ens barn

Det jag skulle komma fram till är hur många fantastiska mammor det finns. Hur underbara ni är som tar så väl hand om era barn och lär dem rätt och fel. Ni betyder hela världen för era små liv och ni ska vara stolta över er själva, era barn är för små för att säga det så jag säger det istället:
    Keep up the good work! {#emotions_dlg.flower}

Tilda Lily ♥
  • Svar på tråden Till er som gör allt för era barn ♥
  • Liten men naggande

Vilken härlig tråd! Tack ts!

Svar på tråden Till er som gör allt för era barn ♥