• Anonym

Hur vet man att en kille bara vill ha sex?

Jag är singel sen ett tag tillbaka men har hittills bara träffat på killar som til en börjar verkar super intresserade, men när dom fått sex några gånger så vill dom inget "seriöst". Varför? Jag är bra i sängen, haha så det kan inte bero på det. Dom säger att det är jätte bra sex med men... jag vet inte, letar jag bara på fel ställe? Det blir jobbigt i längden att bara "duga" till sex och inget mer. Jag är ju en härlig tjej tycker jag, jag har ju sparat på mig mycket kärlek att ge nu. Jag är inte för "på" heller så jag skrämmer iväg dom, jag letar kanske bara på fel ställe?

Kan ni några mig några tips på tydliga "saker" en kille gör om han inte vill något seriöst? 

• Svar på tråden Hur vet man att en kille bara vill ha sex?
  • dencrypt

Det finns lika lite på män som på kvinnor något "tecken" som visar om en person vill ha sex eller mer emotionell närhet. Du måste fråga tyvärr. Jag har flera gånger under min tid som singel blivit ganska ställd ett par gånger när tjejjer (jag är ganska gosig i sängen) undrat om jag vill bli tillsammans med dem eller dyl bara för att jag "jag sådana signaler" när jag i själva verker bara ville ha närheten för stunden.

Så det där är svårt. Det finns inga enkla regler att följa. Samtal och kommunikation är den enda säkra lösningen.

• benedikten

Prova att inte ha sex med dom till en början. Då kanske dom stannar och lär känna dig. Bra i sängen har inget med kärlek att göra:)

• Anonym

HAHA oj va sista meningen blev konstig. :O Men ni förstår nog!

• Anonym (Honestly)
    Anonym skrev 2011-06-21 22:18:52 följande:
    Jag är singel sen ett tag tillbaka men har hittills bara träffat på killar som til en börjar verkar super intresserade, men när dom fått sex några gånger så vill dom inget "seriöst". Varför? Jag är bra i sängen, haha så det kan inte bero på det. Dom säger att det är jätte bra sex med men... jag vet inte, letar jag bara på fel ställe? Det blir jobbigt i längden att bara "duga" till sex och inget mer. Jag är ju en härlig tjej tycker jag, jag har ju sparat på mig mycket kärlek att ge nu. Jag är inte för "på" heller så jag skrämmer iväg dom, jag letar kanske bara på fel ställe?

Kan ni några mig några tips på tydliga "saker" en kille gör om han inte vill något seriöst? 
    Är du en snygg tjej? Kan det vara så att du har legat med killar som har väldigt lätt att "få tag på tjejer"?
  • Anonym
    Anonym (Honestly) skrev 2011-06-21 22:24:28 följande:
    Är du en snygg tjej? Kan det vara så att du har legat med killar som har väldigt lätt att "få tag på tjejer"?
    ja jag ser riktigt bra ut, jag har aldrig problem att få dom riktigt heta killarna. men det borde väll inte spela någon roll?
  • Anonym
    Gulletroll skrev 2011-06-21 22:36:04 följande:
    Denna tråden kommer jag följa! Lägger som favorit!
    Vi får väll hoppas att vi får lite fler svar då, helst från killar.
  • Anonym (Honestly)
    Anonym skrev 2011-06-21 22:34:02 följande:
    ja jag ser riktigt bra ut, jag har aldrig problem att få dom riktigt heta killarna. men det borde väll inte spela någon roll?
    Vem vet, det kanske spelar viss roll iallafall. Men mest ifall du inte såg riktigt bra ut, så den teorin gick i kras.
  • Anonym (Kille)

Om du ser bra ut kan jag tänka mig att de "heta" killarna vill ligga med dig. Om du nu vill ha ett förhållande med en av dessa "heta" killar har ju de förmodligen högre krav på sin partner oxå just för att de är"heta" och har mycket att välja på.

Ett tecken som inte är "foolproof" är ju om killen vill ligga med dig nästan med en gång efter ni träffats. Då känns det som att chansen i alla fall är större att han bara är ute efter sexet. En kille som kan vänta med sex är troligen inte ute efter bara just sex. Alla är förståss olika så det behöver inte stämma alla gånger.

Sedan beror det väl lite på var man söker som du skriver TS. Krogen känns ju till exempel som ett ställe dit fler killar går för att hitta någon för kvällen. Hur många gånger har man inte varit på förfest och hört killar som ska hitta någon att knulla (speciellt vanligt bland lite yngre känns det, men förvånande vanligt även bland äldre).

• Anonym

Haha hur man vet det? De allra flesta killarna är väl bara ute efter sex?

• Lemuu

knip igen benen tills ni verkligen påbörjat nåt då? jag o min hade inte det förrän 2 mån in

Svar på tråden Hur vet man att en kille bara vill ha sex?