• Anonym

Mensen kommer inte igång ordentligt! Gravid?

Jag är idag på bim+2
    I fredags börja jag få lite rosa flytning på pappret, och trodde då mensen kom för tidigt.
    Men sen avtog det på lördag, för att börja sedan igen på söndan, då trodde jag mensen kom, som beräknad.
    Men icke, får lite brun/röd/rosa flytning på pappret bara. Mensen vägrar sättas igång..

Kan det ha och göra med graviditet?? Har inte testat, eftersom jag hela tiden trott att mensen är på gång.
    Eller är det bara trögstartad och lite försenad?!

Vad tror ni? Någon som haft såhär och varit gravid??

• Svar på tråden Mensen kommer inte igång ordentligt! Gravid?
  • Anonym

Är du osäker så bör du göra ett grav.test, och om du brukar få din mens regelbundet, så är det troligt att du kan vara gravid.

Har du haft oskyddat samlag, så kan det mycket väl vara så att du blivit gravid och iallafall får små blödningar / flytningar kring dom dagarna du egentligen skulle ha fått din mens.

• Anonym

Jo! Mensen brukar aldrig överstiga 25 dagar.. Snarare för tidigt. Har väldigt kort cykel.
    Och oskyddat samlag har förekommit runt äl :)
    Dessutom så minns jag att jag på BIM dagen fick en blödning när jag va gravid för ett par år sedan.

Får se om den vill komma igång imorgon, annars får jag ta och köpa ett test.

Däremot har jag oturen att få spottings innan mens, men då börjar dem ett par dagar innan beräknad mens, och mensen kommer alltid punktligt!

• Anonym

Okej, då tycker jag att du ska göra ett test och se, hoppas på pluss då eller? :)

• Anonym

Ja, men jag tror mensen kommer.. Känns lite som det. Men ett + hade varit trevligt =)
    Men känns som det aldrig vill komma ett + tyvärr.

Svar på tråden Mensen kommer inte igång ordentligt! Gravid?