• puss

Smycken från KumKum *kärlek*

älskar kumkum!!

men kan man duscha med dom eller löses klistret upp då? sk aman ta av ringarna när man tvättar händerna?
    ja, det här är mitt största problem i livet just nu.

I am a fast maschine I keep my motor clean
  • Svar på tråden Smycken från KumKum *kärlek*
  • En Åsa

Oj, var sitter klistret? Jag har aldrig tagit av mig min ring när jag tvättat händerna och den har överlevt men du kanske menar mer avancerade smycken än ringar?

• En Åsa

Och nu såg jag att du frågade om ringar specifikt, jävla iphone!

• puss

pärlor och stenar och sånt sitter väl fast med klister?

• Tattyn

Alla stenar i KumKums smycken är klistrade vilket betyder att de ska tas av så fort du är i närheten av vatten.

• En Åsa

Aha, det har jag aldrig tänkt på men det gör de förstås. Jag har som sagt aldrig tagit av dom när jag tvättat händerna och det har gått bra men det kanske är dumt att chansa.

• Tattyn

Ja förr eller senare kommer en eller flera stenar att falla ur om du har dom i vatten upprepade gånger.

• En Åsa

Jomen nu menade jag att det kanske är dumt för ts att chansa, jag har tvättat min ring under så många år nu att jag fortsätter chansa.

• Tattyn

Jo det är onödigt för TS, men det är väl dumt om det börjar falla stenar även ur sin ring?

• puss
    Tattyn skrev 2011-06-23 17:40:58 följande:
    Ja förr eller senare kommer en eller flera stenar att falla ur om du har dom i vatten upprepade gånger.
    ok tack verkligen!! jag ska vara försiktig nu
Svar på tråden Smycken från KumKum *kärlek*