Leker han med mig eller inte!??
Jag vet inte vad jag ska tro...
Har dejtat en kille nu i lite mer än en månad. Jättego, men lite blyg när det gäller känslor.
Han har hela tiden varit lite dålig på att ta initiativ. Har jag gjort det, så e han genast på och har absolut ingenting emot mina inviter eller förslag på att träffas o hitta på nått. Men det kommer inget från honom själv.
Han ringer o hör av sig o vi pratar dagligen på ett eller annat sätt.
Igår fick jag för mig att försöka stilla min undran lite och skickade ett sms där jag bara undrade lite försiktigt hur han kände runt allt...
Fick inget svar på hela dan o på kvällen skickade jag ett till o konstaterade att jag nog hade gjort bort mig, vilket ju känndes skit, men att jag inte ångrade mig.
Då svarar han o säger att jag har inte alls gjort bort mig. Han hade bara haft mycket att göra o bad om ursäkt.
Några timmar senare ringer han o vi pratar länge. Jag frågar igen lite klämkäckt om han tycker om mig eller inte?
Det gör han säger han, men han kan inte lova hur det här slutar eller riktigt vart det är på väg ännu. Han bad helt enkelt om lite mer tid. Har oxå haft en jobbig seperation och säger att han har blivit lite reserverad till följd av detta...
Ska man tro på det här eller leker han bara med mig o vill köpa mer tid till ex sex?
Vad ska jag titta efter?
Vad ska jag vara uppmärksam på?
Hur ska jag förhålla mig nu?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 10:05
Uppdatering!
var på fest med en kompis i helgen o hamnade då med ett par stycken som jag kom på känner honom. Jag sa ingenting om att jag har träffat honom, utom till en kille o han o jag kom in på det av en slump. De har känt varann sen de var små, o jag frågade om han hade några "tips".. Han sa samma sak. Bara ta det lugnt o ge honom tid, han har haft ett helsike senaste halvåret o det har tagit honom hårt. Var bara den du e, go o glad o trygg, precis så som du verkar var, så ska du se att det blir bra.. Det kändes kanon att få det bekräftad av nån som känner honom.. Ville bara tala om det....