• Anonym (13)

Hur många har du runt 20-25 år haft sex med?

Jag är 23 år (tjej) och har haft sex med 13 personer. Känner det som att jag haft sex med alldeles för många och skäms över det här. Är det bara jag som har haft sex med så många olika eller finns det fler?

• Svar på tråden Hur många har du runt 20-25 år haft sex med?
  • Anonym

Jag är 20 och har haft sex med 17-18 st..

• Anonym

i den åldern var antalet lika med noll (0).

• Anonym

jag hade haft med 10 när jag var 18, fortfarande samma då jag varit sambo i 3½ år

• SaraOlivia

Har haft sex med 11 personer.. äsch.. faen, vem bryr sig.. tycker folk får ha sex hur mycket de vill så länge ingen far illa av det. Hade en kompis som tredje året på gymnasiet hade haft sex med 65 stycken.. hon älskade det.. 

• Anonym (13)
    Anonym skrev 2011-06-22 14:49:02 följande:

Jag är 20 och har haft sex med 17-18 st..

Om en kille/tjej fråhar hur många du haft sex med, skulle du då säga det riktiga antalet?
  • Anonym (25år)

Jag är 25år och har haft sex med 5 st, alldeles lagom tycker jag

• Anonym (13)
    SaraOlivia skrev 2011-06-22 14:52:47 följande:
    Har haft sex med 11 personer.. äsch.. faen, vem bryr sig.. tycker folk får ha sex hur mycket de vill så länge ingen far illa av det. Hade en kompis som tredje året på gymnasiet hade haft sex med 65 stycken.. hon älskade det.. 
    vad härligt haha :) men jag skämms jätte mycket över det och kan bli äcklad av mig själv, även fast jag inte alls ser ner eller bryr mig om någon annan säger att de haft sex med många.
  • Lykkorus

7 st (fyller 20 i augusti så jag tyckte jag kunde skriva)

• Anonym

Jag är 21 och haft sex med 11 killar... tycker inte det är en 'farlig' siffra. Fyra av dom är förhållanden :)

• Anonym (Kvinna24)

jag är 24 år och har haft sex med 45-50 personer. är sambo nu sedan 4 år tillbaka.

Svar på tråden Hur många har du runt 20-25 år haft sex med?