Felix pajer snabba svar tack!!!!
Jag mår jättedåligt och ska skicka iväg min dotter att handla middags paj. Känner mig sugen på Felixpaj, vilka olika pajer finns det? Deserat och hungrig!
Jag mår jättedåligt och ska skicka iväg min dotter att handla middags paj. Känner mig sugen på Felixpaj, vilka olika pajer finns det? Deserat och hungrig!
räk, köttfärs, lax, broccoli..jag skulle satsa på räk
Taco eller köttfärs är godast tycker jag. (Tror att det är Felix...) Sen tror jag det finns nån med fetaost och nåt mer i... Hm, äter dessa rätt ofta, men minns inte riktigt...
Vad innehåller köttfärsen är den stark tro? Finns inte broccoli och skinka?
det finns en med broccoli och bacon, och en med ost och skinka. dom är jättegoda!
Jag tror broccoli och skinka kommer från Frödinge, men jag är inte hundra... Det är en rätt liten butik där jag brukar handla så de kanske inte har alla sorter av alla märken.
Taco är kanske lite stark, men jag tycker inte att den med "vanlig" köttfärs är det.
Är den med fetaost (och paprika?) vegetarisk eller är det kyckling i den? Jag har nämligen för mig att det finns en med kyckling också.
Fetaost & Paprika, kyckling & Broccoli, Köttfärs, Ost & Skinka, Taco eller Räkor.
Tacon är inte speciellt stark den heller.
Ups fel stavningar. tack för alla tips!
Ja jag såg i affären att det fanns en med feta/paprika, är det någon som har provat?! Låter jätte gott!
Ja jag har provat den med feta o paprika, jättegod tycker jag!
det finns en med kyckling (är inte hundra på att det är felix) som är kanongod! Annars är ju ost och skinka en klassiker som alltid går ner.
Nätjunkie - det är jag...
Störtade iväg till felix hemsida och sökte produkter...
Ost-& Skinkpaj, 220g
Köttfärspaj, 215g
Skaldjurspaj, 220g
Bacon-& Broccolipaj, 220g
Kyckling & Broccolipaj, 215g
Mexikansk Tacopaj, 220g
Paprika & Fetaostpaj, 230g
/my
vad sugen man blev på paj nu då...
Det blir hemlagad broccolipaj till middag idag!!Mums!!
den enda pajen som är ätbar enligt mitt tycke är broccoli skink pajen..
I köttfärspajen har jag hittat såna här hårda benflisor *urgh*Fetaostpajen rinner.
///klagmaja
Själv har jag levt på ost & skinkpajen. Den fungerar!