• Ljushu­vud
    Äldre 22 Jun 22:14
    2043 visningar
    6 svar
    6
    2043

    Vad händer i Marks kommun egentligen??

    Vad är det för problem de har i den kommunen? Är det paragrafryttare eller är det någon som får betalt för att vara elak mot de stackars barnen?!


     


     


    Eller är det bara så det blir när "sverige" är allt för förstående??


     


    Råder det något tvivel om att barnen har det dåligt? EXTREMT dåligt?! Att det är själva situationen som är det extremt dåliga,, att de inte bott ihop med sin biologiska mamma är en bagatell!


     


    Vad jag förstått så finns det en "etnisk minoritet" begravd i ärendet, som säkert spelar roll, eller?

  • Svar på tråden Vad händer i Marks kommun egentligen??
  • Äldre 22 Jun 22:37
    #1
  • Ljushu­vud
    Äldre 22 Jun 22:39
    #2

    Ja jo tack,, men jag försökte få in lite nya frågeställningar utan att störa andra trådar..

  • Äldre 22 Jun 22:44
    #3
    Ljushuvud skrev 2011-06-22 22:39:26 följande:
    Ja jo tack,, men jag försökte få in lite nya frågeställningar utan att störa andra trådar..
    Fast i detta forum diskuteras adoptioner ....
  • Ljushu­vud
    Äldre 22 Jun 22:46
    #4
    Skäms  inte många rätt,, handlar ärendet inte om adoptioner dåh?? I vilket fall i viss mån..
  • Äldre 22 Jun 23:39
    #5
    Ljushuvud skrev 2011-06-22 22:46:23 följande:
    Skäms inte många rätt,, handlar ärendet inte om adoptioner dåh?? I vilket fall i viss mån..
    Den månen är väl allt bra liten? Obefintlig, enligt mig - det handlar om två LVU-placerade barn .... och deras familjehem .... så familjehemsforumet hade väl i så fall varit mer passligt?
  • Äldre 23 Jun 09:37
    #6
    Ljushuvud skrev 2011-06-22 22:46:23 följande:
    Skäms  inte många rätt,, handlar ärendet inte om adoptioner dåh?? I vilket fall i viss mån..
    Blandar du ihop fallet med de blivande adoptivföräldrarna som fick lämna barnet ifrån sig till den biologiska mamman (och pappan)? 
Svar på tråden Vad händer i Marks kommun egentligen??