• Kulla Gulla

Hämtat babyboxen! Tips på fler gratisprodukter?

Var förbi babyproffsen idag och hämtade ut Baby Basic boxen. Min innehöll:

1 provpåse tvättmedel ARIEL Sensitive Color
    15 st Pampers tvättservetter
    2 st Thermobaby amningskupor
    1 paket (20 påsar) Lipton Indian Spice te
    12 st Pampers blöjor till nyfödda
    1 Fischer Prise skallra
    1 Mam Teach me tandborste 6m+
    1 Haklapp i frotte från Milda
    1 Tidning om graviditeten
    1 Katalog från Babyproffsen
    + Erbjudanden, kuponger och information från olika företag

Besök www.babyproffsen.se för att registrera dig och skriva ut en lapp som du måste ha för att hämta den. Går att hämta tre månader innan beräknad födsel.

Någon som vet om det finns fler gratisprodukter man kan få från andra ställen?

• Svar på tråden Hämtat babyboxen! Tips på fler gratisprodukter?
  • MotherOfTwo

Bara för att jag är så nyfiken. Jag var också och hämtade min box idag.

Vad fick du för tidning. Jag fick Vi föräldrar Gravid nr 3 2005 (dvs flera månader gammal).
    Sedan så fick jag Orange J.... Te.

• Vilmas Mamma

Pampers och Libero skickar oxå ut gratisprover tror jag, besök deras hemsidor!

• HumlaBumla

Fick också en gammal tidning när jag hämtade min var mindre kul.. Libero har som sagt var en del gratisprover med om man går med i libero klubben sen får man en babybag här på bb med massor av saker i salvor, barnolja och massor annat..

• andypandy

det var lite konstiga saker med i den där kartongen tycker jag. jag menar tandborste ! en gammal tidning men teet var jättegott iallafall ! Men man får vara glad för allt som e gratis !

• Jenka73

Jag har anmält mig på pampersklubben men inte fått något brev ännu så jag kan hämta ut min box. Jag ska snittas den 23/1, så jag borde väl ha fått de

• nadja84

Vill bara säga att man inte behöver skriva ut något från deras hemsida för att få ut boxen, man kan gå direkt till deras butik och fylla i en lapp där istället..
    Skulle ju vara tråkigt om någon missar boxen för att man tror det..
    Älskar gratissaker så berätta om flera...
    Grattis alla gravida

• MansonDust

Var é sidan där man får bl.a en kupong på gratis blöjor ?

• Norahs mamma

Vad mycket saker ni fick!!
    I min box (för 1 år sedan) var det inte alls så många saker!

Man får ju 2 påsar på BB med en massa saker oxå

• Linniz

va! Jag som trodde att man inte kunde få boxen om man inte skrev ut lappen! (Vår skrivare är trasig) Då måste jag gå dit på en gång

• andypandy

jag behövde skriva ut en lapp och ta med och lämna in på babyland så jag fick min box ! Dem var ganska hårda på det. och man kunde bara skriva ut en lapp

• Shagwell

På Babyland i Malmö fick jag skriva på en lapp och så fick jag boxen, perfa.

• Sundri

På vårt BB måste man fråga efter "BBpåsen" för dom får inte göra reklam, så tänk på det!!! Tycker att det måste finnas fler gratis/prov saker man kan få men jag har inte hittat nåt...
    PS min gravid tidning i baby basic boxen var oxå gammal, hade den redan men man får vara glad för det man får?!?!!!

• Lirre

på babyland behöver du inte ha med dig nån lapp. dom har en talong som man fyller i där o sen får man boxen!!

• 4barnsMom

Jag tyckte inte det gjorde så mycket att tidningen var gammal... För jag har ju köpt alla som finns ute sista halvåret! Tror man kan hämta utan lapp hos oss, Borlänge..

• Kulla Gulla

Tidningen jag fick tror jag hette "Allt om din graviditet" och hade vit bakgrund med två blonda höggravida tjejer.

Jag blev glad för tandborsten eftersom jag har en äldre dotter som fick den direkt

Just det, BB-påsen hade jag glömt. Kommer ihåg att det låg mycket i den förra gången.

• Kulla Gulla

Hämtade också min i Borlänge på kupolen, vet inte hur det är om man inte har lapp med sig, om det går att registrera sig direkt i butiken för dom knappade ju i alla fall in och dubbelkollade på datorn om man var registrerad.

• tahira

jag fick samma saker i min box, förutom tvättmedel, det fick jag inte. och så fick jag african rooibus-té (som vi redan dricker jätteycket här hemma, så det var populärt)

• Anna jkp

Det är olika med BB-påsen för 2 år sedan så hade Linköping slutat med dessa. Det sa de i alla fall. Frågade ni innan själva förlossningen eller i salen?

Svar på tråden Hämtat babyboxen! Tips på fler gratisprodukter?