• Chipstern

Vad har ni i underklädeslådan damer?

Alltså, som kille är det ju lite begränsat i vad det finns i underklädeslådan. Där är det typ mest sockar och boxershorts, men för er damer så finns ju lite mera att välja på.
    Typ string, hipsters, tangatrosor och vad det nu heter.

Så vad har ni där där? Skiljer det väldigt mycket i vad ni går i till vardags, om ni bara rultar runt hemma, är på jobbet eller om ni ska ut på festligheter?

Nu finns det säkert män som tänker på vad de tar på sig vid olika tillfällen, men (och nu kanske jag har förutfattade meningar) jag tror att ni damer väljer mera underkläder utefter sammanhang.
    T.ex ska ni ha en lite tightare klänning så väljs kanske ofta string, så att inga troskanter ska synas.

Nu är detta väldigt grovt uppfattat från min sida..så jag vill gärna höra er sida.

• Svar på tråden Vad har ni i underklädeslådan damer?
  • Lollo36

En katt. I alla fall om jag någon gång glömmer att stänga lådan.

The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Chipstern
    Lollo36 skrev 2011-06-23 14:18:05 följande:
    En katt. I alla fall om jag någon gång glömmer att stänga lådan.
    HAHA! Jo, det glömde jag lägga till i vad som finns i min med
  • Anonym (kinky)

jag har trosor i alla modeller, string hipsters tanga t-string mormorstrosor boxertrosor, men sen har jag många sexiga korsetter ,bh:ar, sexiga nattlinnen och raggsockar :)

• Chipstern
    Anonym (kinky) skrev 2011-06-23 14:45:38 följande:
    jag har trosor i alla modeller, string hipsters tanga t-string mormorstrosor boxertrosor, men sen har jag många sexiga korsetter ,bh:ar, sexiga nattlinnen och raggsockar :)
    Blir det någon skillnad i valet av under kläder beroende på vad du ska göra? T.ex till jobbet, bara vara hemma, ut på fest etc?
  • Anonym (samma)
    Chipstern skrev 2011-06-23 14:11:56 följande:
    Alltså, som kille är det ju lite begränsat i vad det finns i underklädeslådan. Där är det typ mest sockar och boxershorts, men för er damer så finns ju lite mera att välja på.
    Typ string, hipsters, tangatrosor och vad det nu heter.

Så vad har ni där där? Skiljer det väldigt mycket i vad ni går i till vardags, om ni bara rultar runt hemma, är på jobbet eller om ni ska ut på festligheter?

Nu finns det säkert män som tänker på vad de tar på sig vid olika tillfällen, men (och nu kanske jag har förutfattade meningar) jag tror att ni damer väljer mera underkläder utefter sammanhang.
    T.ex ska ni ha en lite tightare klänning så väljs kanske ofta string, så att inga troskanter ska synas.

Nu är detta väldigt grovt uppfattat från min sida..så jag vill gärna höra er sida.
    I min låda med underkläder finns trosor och bh:ar. Vardag eller fest, ingen skillnad.
  • Anonym (:())

String, hipsters och bh-s i alla dess former. Ja jag har olika underkläder till jobb och hemma. Jobbet kör jag med vanliga hipsters men hemma kan jag variera mera då beroende på vad jag har över trosorna, alltså byxor, tights eller kjol m.m.

• Anonym

Jag har alla varianter, hipsters, stringisar, stringbikini, bhar för alla sorters ändamål och jag har faktiskt stringisar till jobbet ibland och även till fest. Det beror på humöret.

• Chipstern
    Anonym skrev 2011-06-23 21:47:33 följande:
    Jag har alla varianter, hipsters, stringisar, stringbikini, bhar för alla sorters ändamål och jag har faktiskt stringisar till jobbet ibland och även till fest. Det beror på humöret.
    Hm...såg att det fanns en tråd om att man skulle bevara stringtrosan och att många tjejer bara använde stringtrosor.
    Som jag förstår det på ovan, så verkar det ju faktiskt göras skillnad på om man t.ex ska till jobbet.
    Varför kan jag fundera.
  • Bye baby Bunting

När jag tänker efter så är det nog dags att rensa den lådan. Jag har nog allt du kan hitta i en underklädesbutik (och lite till, saker som använts ngn enstaka gång på skämt mest), tom ett och annat par granny-panties Skäms.

Det beror helt vad jag tänker ha på mig över vad jag väljer att ha under. Broderad bh under en tight t-shirt är ingen hit. Det ser ut som om brösten drabbats av böldpest, trosrand under en thight kjol eller byxa är inte heller så smickrande.

Svar på tråden Vad har ni i underklädeslådan damer?