• skippy79

Quinny Zapp Xtra - erfarenhet?

Har precis beställt en quinny zapp xtra och undrar om någon har erfarenhet av denna? Framför allt undrar jag om väskan som funkar till den gamla zappen passar xtra? Ni som köpt nya liggdelen har ni koll? Ska ut å resa och vill gärna ta med den som handbagage. Nån som rest med vagnen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 00:11
    Buffar denna igen, finns någon med erfarenhet?
  • Svar på tråden Quinny Zapp Xtra - erfarenhet?
  • skippy79

Ingen som har en zapp xtra???

• Isilya

Jag är supernöjd med vår Xtra!! Reste utomlands med den i våras och den var kanon att ha med. Det är samma chassi på denna som på föregångaren så jag gissar att väskan du nämner bör passa. Däremot kan du inte ha den som handbagage eftersom den blir i två delar när du fäller ihop den och därmed är för stor för att gå som handbagage. Vi checkade in våran, stoppade i flygplatsens plastpåse, gick jätte bra! Natruligtvis är det smidigare med vanliga paraplyvagnar som inte blir i två delar men jag ville absolut ha en vagn med sittdelen vänd emot mig eftersom vår lille kille bara var 5 månader när vi reste! Hoppas det svarar på dina frågor och att du kommer gilla vagnen lika mycket som jag!

• skippy79

Å tack för svar! Har fått vagnen nu å jag älskar den! Lillen är bara fyra månader drygt men han älskar den åxå ! Nästa fråga då! Har ni maxi cosi till och hade ni med den på resan? Jag vill absolut ha med den åxå då vi kommer bila mycket!

Svar på tråden Quinny Zapp Xtra - erfarenhet?