• tjejhalmstad

Trille Flex Dansk Barnvagn

Hej. Har börjat kolla lite på barnvagnar och hittade en vagn som heter Trille Flex och är från Danmark. Någon som har/haft en sådan? Hur var den m.m. Den verkar bra och prisvärd iallafall. Det enda som jag tvekar på är att den har mindre rörliga hjul fram. Hur är sånna hjul? Den är ju väldigt lättkörd men hur blir det till vintern med lite snö och när det är halt? Kan man gå med sånna hjul i skog??? Ser ju att många har sånna hjul på sina vagnar idag.
     Annars är tror jag det blir en Brio Happy, där hjulen är stora och fasta.

Gärna lite tips på vad man ska tänka på, särskilt med hjulen.

• Svar på tråden Trille Flex Dansk Barnvagn
  • Rosesarered

Hur gick det för dig med vagnen, vi har också spanat in Trille Flex Duo Kombi men har inte hittat några recensioner om den. 

• tjejhalmstad

Hej. Vi tog en annan vagn istället, Kunde inte hitta nån information om den vagnen tyvärr. Sen hade den vagnen de där mindre rörliga hjulen eller va de nu heter, och vi tror det hade varit svårt att köra med den på vintern och ojämna underlag. Så det blev en Brio Happy istället med fasta hjul.

• Rosesarered

Oki tack, vi har blivit rekommenderade en Maxi Costi Mura 4 som är en liknande variant. Den väger dock mer därför blev vi lite nyfikna på denna.

• AleLB

Den såg ju exakt ut som teutonia fun! Trille alltså

• Rosesarered

Förutom priset tror jag att trillehjulen är mycket större framtill.

Svar på tråden Trille Flex Dansk Barnvagn