Känner inte igen mig själv!
Jag måste bara fråga här för jag börjar bli väldigt orolig vad som händer i mitt huvud just nu.
Jag har inte haft dom lättaste åren som har varit men förlorande av vänner, svek, totrohet och barnafödande. Mycket med jobbet också. Så jag har ju inte mått jätte toppen till och från. Men sen jag började pendla så började jag få extrema panikattacker och det kändes som att jag var någon annan. Jätte jobbiga känslor men dom kom och gick dom med. Men til slut kände jag att jag skulle gå till doktorn och få antidepp, Hon tyckte egentligen inte att jag behövde det men jag tyckte det var värt att chansa. För jag tänkte att få huvudet vila så kanske jag kan ta hand om mina problem som fanns. I början tyckte jag att det hjälpte men sen fick jag en jätte stor panikattack och då höjde jag dosen lite. VIlket min läkare hade sagt att jag fick göra. Sen har det gått hyffsat okej men inte riktigt hundra ändå. Helt plötsligt för ca 1 vecka sedan fick jag känslan av att jag inte lever mitt eget liv. Att jag knappt kände igen mina barn och så vidare. Det känns asa jobbigt och jag bara gråter och gråter hela tiden. Jag läste ju dock på tabletterna att det fanns en biverkning som beskrev det jag typ kände men jag känner mig ändå så himla ensam. Tänk om det inte försvinner om jag slutar? Jag älskar ju mina barn till dötts och detta r jätte jobbigt. Jag har börjat trappa ner med tablleterna och hoppas att detta försvinner.
Sen har jag alltid varit så rädd att söka hjälp också för att jag är så orolig att dom tror att jag är ett psykfall och kontaktar soc. Älskar ju mina barn och vill inte förlora dom.
Snälla om någon knner igen sig.