Restaurang i Helsingborg?
Någon som har bra tips på goda restauranger i Helsingborg? Gärna lite finare kötträtter...
Någon som har bra tips på goda restauranger i Helsingborg? Gärna lite finare kötträtter...
Vi blev rekommenderade en fonduerestaurang när vi skulle dit sist..
Tror den hette Fondue bara? I alla fall var det jättegott och otroligt bra mat!
Fonduestället heter Oasen, om det inte finns två förstås. God mat och trevligt ställe. Alltid fullt så du får boka bord, men kanske inte stämmer riktigt in på "finare kötträtter"?
Fonduerestaurangen heter Oasen och är jättefin och har god mat. Den ligger dessutom inte långt från stationen, kanske fem minuters gångväg.
Casa Nostra (tror jag den heter) är också bra, ligger nära stranden om man går förbi konserthuset. De har fina kötträtter och plankor och är min familjs favvorestaurang.
Harrys ligger mittemot stationen och får ofta bra kritik men det är ofta också väldigt mycket människor och ganska högljutt.
Jaa, Oasen var det!! Tack ni som har minnet kvar
Herregud! Du ska gå till Gastro eller Dahlbergs för BRA mat!
Mölle expressen( www.molleexpressen.se ) brukar vi äta på nu när det är sommar, mycket gott kan rek. grillbuffen. Du har pålsjö krog www.palsjokrog.com och sofiero slott www.sofieroslottsrestaurang.se oxå. Firade min farmors 80 års dag på sofiero och även min brors student för ett antal år sedan mycket mysigt och fint.
Det är mina tips.
Det fick bli O`learys denna gång. God mat och bra priser tycker jag. Men tack för alla tips, ska testa nästa gång vi beger oss till Hbg. :)