Hur berättar jag för min flickvän att hon är dålig i sängen?
Hjälp mig.
Jag har ett problem som håller mig sömnlös om nätterna och mentalt frånvarande på dagarna =S
Jag är sexuellt frustrerad i ett annars fungerande förhållande.
Ingen KILLE tycks ha hamnat i min situation tidigare... Överallt jag tittar så ligger alltid problemet på KILLEN om det inte funkar i sängen...Jag blev faktiskt lite ledsen...
För i min värld är det oftast tjejen som e "dålig" (!?)Eller är jag bara "ett undantag" som råkar vara "bättre" !??? =P
Hur som helst..Hur berättar jag för min flickvän att hon är dålig i sängen?
... rent tekniskt också.Hon gör "fel" när hon runkar av mig, suger av mig och så vidare.
Hon håller fel, klämmer fel och så vidare...
Jag har flera gånger försökt "visa" men detta har också varit jättesvårt.
När jag försöker styra hennes händer så tolkar hon det helt fel.
Ibland knuffar hon bort händerna och har en attityd som: "Nä nä, rör mig inte, jag ska få dig att komma! =) "-attityd, vilket är sjukt sexigt OM det nu hade varit skönt för mig. Men det e det ju inte.
Eller så blir jag slak och irriterad av anti-klimax och då misstolkar hon det också med en annan attityd:
"DEt e lugnt, sånt händer" - attityden. Jag är alltså irriterad för att jag inte får SEX, INTE för att jag inte kan "hålla uppe den".
För att en kille ska "hålla uppe den" behöver han inte göra ett piss. Han behöver bli KÅT!
Hennes attityd och vilja är alltså sjukt porrig och hon tror väl att det är så jälvla skönt för mig att jag försöker "hindra mig från att komma" när jag egentligen bara vill "rätta till hennes händer" så ATT jag kan komma =(
Någon gång fräste hon till när jag försökte klämma in "instruktioner".. Jag sa något i stil med: "Men kolla gör så här, håll si, håll så"... och då fick jag kaxigt höra: "Sluta försöka träna upp mig" eller något i den stilen. Men det är ju det jag vill =(
Eller ja.. vill o vill.. ingen vill väl "träna" någon. Hade varit bra om hon "hade det själv" så att säga. Alltså det är ju inte fel att hon har den attityden, det är ju det en kille som jag vill ha! Men hon gör fel, så det känns inte skönt, eller så känns det ingenting.
Jag själv är väldit uppmärksam i sängen och känner ju själv att om hon kommer fram med sina händer och tar tag i mig så e jag ju beredd på att vara "medgörlig".Min tjej känns bara stel och osmidig. Nästan som att hon spänner sig onödigt mycket i sängkammaren. Hon känns inte direkt "medgörlig" om man säger så. Det blir skitvårt att "föra" när man inte har någon som följer.
Det slutar oftast med att jag bara blir slak och hängande och vi kommer inte till sex, eller så "fejkar" jag o "kommer" (ja killar kan också) Jag vill ju inte bara dra upp byxorna och däga: "nä det va inge bra"
Man är ju rädd att tjejen MISSTOLKAR igen och slutar helt och hållet.Man e rädd för: "jamen om det inte e skönt så slutar jag göra det". Och det vill jag ju inte. Jag vill inte att hon ska sluta göra någonting, jag vill bara att hon ska göra det... rätt.
Jag har svårt att berätta det för att jag inte vet hur jag ska göra det utan att såra henne. Jag tror ju att hon har uppfattningen att hon e grym o sexig och sen kommer jag och berättar att jag inte haft "sex på riktigt" sen mitt ex.
Nu går jag hela dagarna och bara tänket på sex. Det har gått så långt att jag undviker närhet i rädsla av att det ska leda till sex. För jag får ett sånt jävla anti-klimax att jag blir riktigt irriterad i huvudet och det vill jag inte för då går det ut över fel person sen.
Allt leder till att jag inte blir kåt längre, och jag blir inte kåt på henne längre heller =(Så nu har jag inte sex, och är rädd att det ska misstolkas som att jag inte älskar henne. Och OM vi har sex så kommer jag bara vara slak och inte kåt =( och då kan det misstolkas som att jag har svårt att hålla den uppe. Typiskt, alltid killens "fel".
"Det är lugnt, det händer många killar"...Eh NÄ tjejer, INTE om ni gör rätt in the first place! ;) Trust me.
Jag känner ju att HON inte får vad hon förtjänar heller ju. Hade jag fått som jag hade velat så hade jag ju knullat henne hela tiden. ... för det har jag gjort med mina ex...Jag vill ju att kvinnan jag älskar ska få njuta så klart.Detta är första gången jag har så lite och famförallt så TRÅKIG sex som jag har nu.Och det INTE PÅ GRUND AV KILLEN!
Hur säger man "du gör fel" -typ utan att såra? Och utan att hon tolkar att det är själva akten hon gör som är fel. Det känns som att hon har en attityd där hon "tror" att hon är porrig och sexig, men jag börjar få kalla fötter av detta och tycka att livet är för kort för dåliga förhållanden.
Jag vill inte bara sticka heller för detta är en drömtjej för övrigt. och attityden finns där ju.Så hur gör man? Hur visar man? Eller e det kört? Går det att lära en gammal hund att sitta?Kan det vara så som dans, att visa bara har det, andra inte!? =( Eller ska jag dra vidare och göra slut?
Och snälla tolka inte ovanstående text som att jag hackar på henne. Jag älskar henne verkligen och vill DÄRFÖR ha råd så att jag kan rädda detta, eller så får vi gå skilda vägar om det är det bästa för oss. Jag vill att hon ska ha ett fungerande sex-liv också ju, även om det inte e med mig.