• MatteLillis

Penisförstoring

Jag är inte nöjd med storleken på min penis och skulle gärna vilja förstora den några centimeter till.

Har läst mycket om penisövningar som ska göra penisen större och läst många vittnesmål i forum m.m, som tydligen visar att det verkligen fungerar.

Någon som testat? hur mycket har ni ökat i såfall?

Enligt reklamen på sidan nedan så kan man  öka storleken med 10 cm inom 1 månad, vilket jag tycker låter otroligt, så mycket tror jag inte man kan öka

Men skulle nöja mig med några centimeter i allafall.

http://301.se/penisovningar

• Svar på tråden Penisförstoring
  • Lena

övningar av bäckenbottenmuskler kan aldrig skada iaf men skumma piller som lovar mirakel är inget annat än lurendrejeri.

• MatteLillis

ok låter bra det är inga piller utan nå övningar ska beställa och testa i allafall

• Lena
    MatteLillis skrev 2011-06-25 19:48:46 följande:
    ok låter bra det är inga piller utan nå övningar ska beställa och testa i allafall
    träning lär ju inte skada men du lär bli av med pengarna...
  • MatteLillis

kostde bara 100 kr så det är okej har fått manualen med övningarna nu, ska läsa igenom den nu verkar intressant

• Anonym

Jag funderar på att göra penisförstoring. Hittade faktiskt en bra och rätt informativ sida som skriver allt om penisförstoring.

Här är länken om någon annan vill kolla: www.plastikoperationer.net/penisfoerstoring

Ska på konsultation på Akademikliniken nästa vecka

Svar på tråden Penisförstoring