Någon mer med runt 20 dagar kvar till BF?
Hejhej,
Har BF 19:e juli, med mitt andra barn.
Fler som har BF snart och vill följas åt den sista tiden?
Hejhej,
Har BF 19:e juli, med mitt andra barn.
Fler som har BF snart och vill följas åt den sista tiden?
23 dagar kvar för mig idag... puffar lite och ser om nån vill hänga på.
BF 21:e juli!!
Skulle göra vad som helst för att den lill* ska titta ut tidigare. Är så less på att vänta nu...
Mitt andra. Dottern är 2.5.
Jag har mått jättebra förutom att jag har ont i ryggen. Men det är ju inte så konstigt när man redan har en som man bär på ibland! :) Hur mår du själv?
Jag tycker man är lite mer otålig den här gången. Förra gången va allt nytt o spännande o nu vill man bara ha sin lilla bebis i famnen... :)
Jag mår bra, lite foglossning som kommer och går, och man känner sig halvt invalid ibland, men annars har det varit rätt lugnt.
Min sambo gick på semster för en vecka sedan, så det är väldigt skönt att få avlastning med vårt busfrö. :)
Jag är nog ungefär som sist graviditet, jag fattar inte att jag ska ha barn förrän den kommit ut. Lite trögfattad, haha.
Hur startade din förra förlossning? För mig gick vattnet...
Jag vaknade mitt i natten o svor för mig själv... Att man aldrig ska få sova en hel natt... Kissnödig IGEN! Men det va vattnet som sipprade. Sen kom värkarna nästan direkt i 3,5 timmar senare är Loppan född!! :)
Hoppas det inte går allt för snabbt den här gången...
Oj, det var snabbt!!
För mig gick vattnet vid 10 på förmiddagen på torsdagen, fick värkar på kvällen, och min son är född 20.18 på fredagen. Så jag hoppas att det går lite snabbare denna gången. :)
Själva krystandet gick ändå relativt fort, 30 min tog det.
Så jag tyckte värkarbetet innan var det värsta...
Idag ska vi åka och köpa spjälsäng, har ni fixat allt?
Hej, bf 28 juli. 31 dagar kvar. Väntar mitt tredje. Har haft en kanongraviditet, men de senaste dagarna har det börjat bli lite tungt. Har köpt barnvagn, det är det enda... Fullt upp med två barn 5 0ch 3 år, stort hus som skall skötas och jobb. Min man jobbar mycket så där blir det inte så mycket hjälp
Ja, vi har allt fixat. Hade det mesta kvar sen innan och så hittade vi en bra vagn billigt på blocket. Det enda som är kvar är att packa bb-väskan! :) Hoppas bara att tiden går snabbt nu! :)
Jobbar du? Jag jobbar den här veckan oxå o sen är det äntligen semester!! :)
Hej.
Jag är också beräknad till den 19 Juli:)
Har en son som blir 4 år i Oktober.
Längtar så tills bebis vill titta ut, Jobbigt nu i denna värme tycker jag.