• Mitzi77

Smart Lipo? Mage?

Jag har efter två kejsarsnitt väldigt mycket mage kvar och tyvärr "hängmage" Detta är ngt jag lider enormt mkt utav och har nu funderat på en fettsugning.

Vill så gärna känna mig "normal" igen.
    Finns den någon som har gjort detta av sin mage och hur vart resultatet??

• Svar på tråden Smart Lipo? Mage?
  • Disan

Jag har gjort det på magen och är jättenöjd med resultatet av området de tog. Inga ojämnheter (som kan vara vanligt vid vanlig fettsugning) och allt fett borta! Det går fort och har kort läkningsprocess.

Enda misstaget för min del var att jag bara tog halva magen och inte hela och det syns.. Sparar nu för att göra resten också.

• Mitzi77

Tyvärr så är det ju så dyrt...
    Hos vem var du och hur mkt kostade det?
    Jag har haft en konsultation för snart ett år sen och fick då ett pris på 70 000 kr men av hela magen och "kärlekshandtagen".
    La då ner hela tanken för jag tycker det är mkt pengar men jag skulle göra allt för att bli av med fettet.
    Vet du om man kan få hjälp inom sjukvården?

• Disan

Ingen aning om hjälp via sjukvården.. Men tror att priserna har gått ned; jag betalade 45 000 för min op Gick hos dr Melki på Laser o Estetik i Sthlm, sååå nöjd med honom o kliniken. Har dock hört att hans kollega inte är så trevlig.. Melki är iaf super :D

• Goos82
    Disan skrev 2011-06-26 00:54:15 följande:
    Ingen aning om hjälp via sjukvården.. Men tror att priserna har gått ned; jag betalade 45 000 för min op Gick hos dr Melki på Laser o Estetik i Sthlm, sååå nöjd med honom o kliniken. Har dock hört att hans kollega inte är så trevlig.. Melki är iaf super :D
    Vet du vad hans kollega heter? Jag ska göra hela magen, kärlekshandtagen och bakryggen den 7/8, iofs på laser & Estetik i Uppsala, men om jag fattat rätt är det många av läkarna som är både i Stockholm och Uppsala... Hur mådde du efteråt? Hade du ont? Har du nå bra tips och råd...
Svar på tråden Smart Lipo? Mage?