Varför köper man Happy Meal till en ettåring som inte ens klarar att hålla en hamburgare själv?
Satt på en av de större hamburgerkedjorna idag (inte nödvändigtvis McDonald´s bara för att jag skrev Happy Meal... ) och så med blandad chock och förvåning ett par som slog sig ner vid ett bord med varsitt meal och hade köpt ett barnmål till sin ettåring! (Nej, jag såg inte barnets födelsebevis, men h*n var väldigt liten, men hade skor, så jag uppskattar åldern till 1 år)
H'n kunde helt uppenbart inte ens hålla hamburgaren själv, utan föräldrarna satt och nöp av bitar och lade på bordet framför barnet. Pommes frites hade barnet tydligen mer erfarenhet av, för de slank ner hållandes i handen.
Dricka till, var en nappflaska med (utspädd tror jag, men ändå!!) saft.
Ärligt talat - hur tänker föräldrar som trycker i sina barn sånt här skit så tidigt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-26 00:29
Okej, jag ger mig, känns som att jag är en rabiat veganmorsa eller nåt liknande... men jag vidhåller - McDonald´s och dess syskon är sunk och skit och jag tycker det känns piss varenda gång jag sitter där med mina barn. Därför såg det i mina ögon illa ut att en liten "oförstörd ettåring" blev drabbad av skiten.