• Becki11

Clara Jonssons riktiga identitet

Nu har "Clara Jonsson" kommit ut med ännu en erotisk bok. Jag har inget emot att det kommer fler böcker i den genren, men det jag stör mig på är att ingen verkar vilja avslöja hennes identitet. Det är så uppenbart. jag kom på vem hon var ganska direkt efter att jag började läsa första boken och fler måste ha gjort det, i synnerhet journalister som följer hennes karriär.
    När jag var yngre läste jag allt jag kunde komma åt av Katerina Janouch. Tyckte hon var spännande, frispråkig och kunnig. Jag besökte ofta hennes förra hemsida och samilngsdatabas www.sexsvar.com. Där fanns det ett stort antal noveller, både sådana som var skrivna av henne och inskickade av andra.
    Redan i inledningen till "Lust" förstod jag att hon stod bakom pseudonymen Clara Jonsson. Hon varierar inte sitt språk så mycket, så hennes sätt att skriva är lätt att känna igen. Det värsta var när jag kom till novellerna i boken. Tre av dem kände jag igen från sexsvar.com och jag läste inte ens hela boken. Hoppas det är sina egna noveller hon publiceat i bokform och inte några av de inskickade.

Svar på tråden Clara Jonssons riktiga identitet