• twinkies

bra boende nära Ullared?

Någon som kan rekommendera bra boende nära Ullared?

• Svar på tråden bra boende nära Ullared?
  • WimZy

Campingstugorna är helt okej. I vissa kan du laga mat och duscha. I vissa kan du bara sova och då delar du dusch och kokplatta.

• Finesse

Jag säger som dom andra.. vi bodde i Ullaredsstugorna.. jättefräscha med kokplattor, kylskåp, tv och dusch.. 500:- natten betalade vi.. I sovrummet fanns en våningsäng och brevid den rymdes en resesäng helt perfekt om man nu var 3 stycken som vi

Ebba 071228, Hampus 110225
  • jeanette med viktor

Rekommenderar  www.hyriullared.com ! Vi bodde två nätter där och trivdes bra. Ingen möjlighet till matlagning men det är bara 10 min med bil till Gekås.

• lenakanel

Min man har bokat in oss på ett nytt ställe som ska vara väldigt fint och lyxigt.
    Nu i början är de även billiga, men antagligen kommer de höja sina priser.
    Det kostade ungefär 500 kronor har jag för mig, men då var det hotellstandard.

Där fanns inte heller möjlighet till att laga mat, men det fanns restaurang. men jag vet inte alls om den är bra eller billig. Det hette Lia hof eller lia hov, osäker på stavningen. 

• twinkies

Nu har vi kommit tillbaka från Ullared. Vi hittade en jättefin stuga i Torup! Fantastisk att bo lite utanför (2,5mil)!

Kan verkligen rekommendera www.naturzonen.se

Däremot var jag besviken av Ullared, Gekås! Alla kläder kändes jätte dålig kvalité. Vinter och Regnkläder var tråkiga etc. Det enda som var bra var leksakerna som kostar ca halva priset..... Självklart gick pengara åt iaf :) och vi hade jättekul i stugan.

Svar på tråden bra boende nära Ullared?