• en rund boll

Vita tajts? Varför?!

En stilla fråga, varför envisas vissa kvinnor, tanter, tjejer med att använda vita tajts?
    Fattar ni inte hur fult det är? Att ALLT syns? 
    Ser ni er inte i speglen innan ni går ut?
    Ingen, vare sig du är 18 eller 65 klär i det här!

Kan någon snälla förklara varför ni envisas med att sätta på er detta hemska missklädsamma plagg?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-28 09:24
    Sluta använd tajts överhuvudtaget! Totalt poänglöst plagg, finns INGEN som helst mening med att iklä sig något som gör benen kortare och tjockare! Oavsett färg!

• Svar på tråden Vita tajts? Varför?!
  • PruttPottan
    en rund boll skrev 2011-06-26 09:35:28 följande:
    En stilla fråga, varför envisas vissa kvinnor, tanter, tjejer med att använda vita tajts?
    Fattar ni inte hur fult det är? Att ALLT syns? 
    Ser ni er inte i speglen innan ni går ut?
    Ingen, vare sig du är 18 eller 65 klär i det här!

Kan någon snälla förklara varför ni envisas med att sätta på er detta hemska missklädsamma plagg?

TACK!
    Låt den som kan stava skriva - Låt oss andra tala.
  • Mälaröbo

Håller med!
    Om jag mot fömodan själv sätter på mig det så är det under nåt riktigt långt.

• lunkentuss

vad syns? Tights använder man ju inte som byxor (?????) utan man har ju ett långt linne/tunika/klänning på sig också... =) Så vad syns menar du? Knäna? Benen?

Att använda tights/leggings som byxor med en vanlig tröja är fult oavsett färg

• Tjoflöjt

Halleluja! Och om jag mot förmodan sätter på mig det så får ni skjuta mig Skrattande

• Tjoflöjt
    lunkentuss skrev 2011-06-26 09:49:16 följande:
    vad syns? Tights använder man ju inte som byxor (?????) utan man har ju ett långt linne/tunika/klänning på sig också... =) Så vad syns menar du? Knäna? Benen?
    Allt! Trosor, avsaknad av trosor, skåror, celluliter, allt som en kvinna möjligen kan ha ovanför låren...
  • Thursday
    Tjoflöjt skrev 2011-06-26 09:51:18 följande:
    Allt! Trosor, avsaknad av trosor, skåror, celluliter, allt som en kvinna möjligen kan ha ovanför låren...
    Men som sagt, tights används väl synonymt med strumpbyxor, inte med vanliga byxor? Och använder man dem som vanliga byxor är det ju snorfult oavsett. För vrigt är det ett mode som jag endast sett på tonårstjejer.
  • PruttPottan
    Thursday skrev 2011-06-26 09:52:55 följande:
    Men som sagt, tights används väl synonymt med strumpbyxor, inte med vanliga byxor? Och använder man dem som vanliga byxor är det ju snorfult oavsett. För vrigt är det ett mode som jag endast sett på tonårstjejer.
    TYVÄRR använder folk dem som strumpbyxor väldigt ofta. Gärna feta/överviktiga som skyller på att de verkligen inte hittar andra kläder fast att det ju går om man bara tar sig tidd och vågar ha lite stil....
    Låt den som kan stava skriva - Låt oss andra tala.
  • älskarlivet81
    PruttPottan skrev 2011-06-26 09:54:28 följande:
    TYVÄRR använder folk dem som strumpbyxor väldigt ofta. Gärna feta/överviktiga som skyller på att de verkligen inte hittar andra kläder fast att det ju går om man bara tar sig tidd och vågar ha lite stil....
    Fast använder folk de som strumpbyxor så ser man ju inget annat.. Då har man ju en kjol till eller så..
  • en rund boll

Och ändå sätter folk på sig det...
    Trodde jag skulle bli skjuten för den här tråden, men jag kan verkligen inte fatta varför..

*hoppas på ett svar från en vita tajts-användare* Flört 

• älskarlivet81
    en rund boll skrev 2011-06-26 09:56:33 följande:
    Och ändå sätter folk på sig det...
    Trodde jag skulle bli skjuten för den här tråden, men jag kan verkligen inte fatta varför..

*hoppas på ett svar från en vita tajts-användare* Flört 
    JAg har vita tajts.. Vad vill du veta?
Svar på tråden Vita tajts? Varför?!