• alexander2011

skötväska billigt?

Asså är ute efter en skötväska som ser ut som man stänger väskan genom att hänga "liggdelen" över väskan om ni förstår vad jag menar. sköt väskan ska man kunna dra ut till en liggdel som man kan byta blöjan på bebben med o så vill jag attd en ska vara rymlig för exra kläder,blöjor,våtserveter,flaskor osv..

Hittar ingen billig..tips på en bra internetsida??

• Svar på tråden skötväska billigt?
  • Serahjay

Finns på ikea för 159 kr.

Köpte min där förra veckan. Finns behållare till flaska oxå. Verkar mycket bra.
    Svart/vit blommig

• feliis

Sök begagnat på blocket, tradera eller liknande. Skötväskor är förskräckligt dyra har jag märkt, vill ju börja packa och pyssla men rejäla och hyfsat snygga väskor kostar en förmögenhet i nypris. Så just nu jagar jag själv begagnat. Förutom internet hålls mycket loppisar såhär i sommartid och barnfamiljer vill ofta bli av med bäbisgrejerna. Ett sista tips är att sy eller få uppsytt en väska, mönster finns lite överallt på internet och då kan man själv välja färger och så.

• alexander2011
    Serahjay skrev 2011-06-26 13:41:58 följande:
    Finns på ikea för 159 kr.

Köpte min där förra veckan. Finns behållare till flaska oxå. Verkar mycket bra.
    Svart/vit blommig
    ska kolla in detta :)
  • alexander2011
    feliis skrev 2011-06-26 13:42:31 följande:
    Sök begagnat på blocket, tradera eller liknande. Skötväskor är förskräckligt dyra har jag märkt, vill ju börja packa och pyssla men rejäla och hyfsat snygga väskor kostar en förmögenhet i nypris. Så just nu jagar jag själv begagnat. Förutom internet hålls mycket loppisar såhär i sommartid och barnfamiljer vill ofta bli av med bäbisgrejerna. Ett sista tips är att sy eller få uppsytt en väska, mönster finns lite överallt på internet och då kan man själv välja färger och så.

Ja jag VET usch vad dyra de är. den jag vill ha ligger mellan 750-ca1000 lappen o det känner jag inte alls för att lägga ut eftersom vi har inte så jätte gott ställt nu snarare tvärtom.

Fick en skötväskan med barnmagnen som vi fick med av sambons syster men den är sååå liten..får ju inte plats med nått o jag vill kunna byta blöja på den men det går inte. då måste jag lägga i en liggunderdel i väskan :S

• Lena
    alexander2011 skrev 2011-06-26 14:03:48 följande:

Ja jag VET usch vad dyra de är. den jag vill ha ligger mellan 750-ca1000 lappen o det känner jag inte alls för att lägga ut eftersom vi har inte så jätte gott ställt nu snarare tvärtom.

Fick en skötväskan med barnmagnen som vi fick med av sambons syster men den är sååå liten..får ju inte plats med nått o jag vill kunna byta blöja på den men det går inte. då måste jag lägga i en liggunderdel i väskan :S

Kronans är jättebra och kostar 550kr ny.
  • alexander2011
    Lena skrev 2011-06-26 14:13:30 följande:
    Kronans är jättebra och kostar 550kr ny.
    heter den bara det? är det med inbyggd skötbädd?
  • Lena
    alexander2011 skrev 2011-06-26 14:17:08 följande:
    heter den bara det? är det med inbyggd skötbädd?
    Kronan är märket, de gör cyklar, barnvagnar och abrnvagnstillbehör.

Ja locket är en skötbädd.
  • alexander2011

ja men det är en sån jag är ute efter :)

tack skulle visa sambon detta först så kanske det blir att vi skickar efter den :)

• Xadime

Köpt en Everest bikebag på Stadium för 99 kr efter tips från andra som använt den som skötväska och den funkat jättebra. Kan det bli billigare? =)

• alexander2011
    Xadime skrev 2011-06-26 19:59:41 följande:
    Köpt en Everest bikebag på Stadium för 99 kr efter tips från andra som använt den som skötväska och den funkat jättebra. Kan det bli billigare? =)
    hur smart är inte det :)
Svar på tråden skötväska billigt?