• Badabing

Nakenbadet Helsingborg

Vem brukar hänga på Knähaken?
    Vem har fördomar? Häng med =)

• Svar på tråden Nakenbadet Helsingborg
  • YonnaLi

Jag bor 5-10 minuters promenad därifrån och är uppväxt i samma område. Jag är säker på att det hänger vanliga nakenbadare där utan någon mental störning, men det känns ändå som att det ofta är män i övre medelåldern som bara vill att folk ska komma och titta på dem. Men vem vill se en skrynklig liten wee-wee dingla från en etablerad ölmage och hängröv?
    Och hur förbannat dumt är det inte att ha "vanlig" strand bara på andra sidan bryggan? Gör hela den sträckan till nakenbad. Har varit med om att det hade legat gubbar och skrevat precis intill medan det springer små barn på bryggan. Hade det varit mina ungar hade jag jävlar i det huggt av den och tvångsmatat gubben med den. 

Bada naken? Kör hårt. Blotta sig för små barn och deras familjer? Stympning på den.  

• Badabing

Ja du jag vet precis vad du menar. Gör hela längan till nakenbad. Mycket bra förslag. Det är ändå bara en liten bit strand där som itne är nakenbad ju. Påklädda har resten av Råå.
    Och ja. Gubbjävlar. Böggubbjävlar. Suck, jag hade velat sätta avspärrning ovanför också så man slipper de gubbar som står och glor.
    Jag älskar att bada och sola naken men det finns för mycket tittande runkande gubbar där.
    Och vid 18-19 tiden när de flesta går hem börjas det runkas hejvilt överallt på stranden och tydligen är jag attraktiv för bögmännen för de ska glo på en.
    Jag förstår att det är underbart att vara naken och kåt i solen men man ska inte behöva flytta sin handduk för det ligger en runkande gubbe 4 meter från en som glor. Nej, gör hela längan till nakenbad..avsätt ett hörn till de som vill runka och låt resten vara ifred.
    Nu är det en dusch och iväg till stranden iallafall.

Svar på tråden Nakenbadet Helsingborg