• Anonym (Bojan)

Slagen mellan bena...Farligt?

Jag väljer att vara annym då detta kanske är en fånig fråga att ställa, men frågar iaf.

Skulle ta ut en grej från ugnen och stod framlutad så man har baken i luften så att säja och idiotskrället till karl slår mig hårt mellan bena så jag skrek aj och nästan började gråta.

Gick undan för att inte visa att jag nästan höll på att gråta. Nu ömmar det där nere och jag har snart halvvägs gången i min graviditet och undrar om detta kan vara något farligt?

Skrället sa bara "Oj trode du fatta det var ett skoj, förlåt da".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-26 18:30
    Ber om ursäkt för mina stavfel men tyvärr blev det så när jag skrev så fort.
  • Svar på tråden Slagen mellan bena...Farligt?
  • MattiasFru

Farligt för din graviditet är det ju inte, eftersom att mellan benen har du ju "bara" skelett så att säga, hade vart värre om han slog dig in i magen eller ovanför blygdbenet elelr vad det heter. Däremot undrar jag vad det är för man som slår dig hårt mellan benen bara sådär?

• Cloud

Men dumpa idioten! Han är ju helt borta i skallen.

• Ius

Tycker du ska slå hnm mellan bena, sen när han ligger på backen å vrider sig i smärta så säger du..
    "Oj trode du fatta det var ett skoj, förlåt da".

• Anonym (?)

Varför visade du inte honom att du blev ledsen och fick ont? Jag fattar inte varför du döljer det.

Du verkar vara tillsammans med en komplett idiot! 

Ja, givetvis kan du bli skadad i underlivet om han slår dig där. 
    Varför är du tillsammans med en man som slår dig? 

• Cloud

Seriöst...vilken normal kille sparkar/slår sin gravida sambo mellan benen när hon står och ska ta ut mat från ugnen?

Det är inte ett friskt beteende.

• Anonym

Varför gick du undan? Han slog dig så det gjorde ont - men du går undan för att inte visa det för honom? er relation verkar inte vara den bästa? Och ni ska ha barn om ett par månader?

• Anonym (Bojan)

Han slår aldrig mig annars och ahr aldrig gjort utan detta skulle enligt honom vara ett skämt.

Men vid ugnen och spisen?

Hade sådan god lust att ge han en rak höger.

• Anonym
    Anonym (Bojan) skrev 2011-06-26 19:31:46 följande:

Han slår aldrig mig annars och ahr aldrig gjort utan detta skulle enligt honom vara ett skämt.

Men vid ugnen och spisen?

Hade sådan god lust att ge han en rak höger.

Men varför kan du inte visa dig ledsen inför honom? och varför tröstar han dig inte?
  • Anonym (Bojan)
    Anonym skrev 2011-06-26 19:32:57 följande:
    Men varför kan du inte visa dig ledsen inför honom? och varför tröstar han dig inte?
    Ville inte visa vårat lilla barn (Under 1 år) att mamma blev gråtfärdig.
  • Ponycorn

Jag hade när han minst anar det gett en pungspark och sedan frågat "var det kul?" Idiot till karl ^^ 

Svar på tråden Slagen mellan bena...Farligt?