• Mollystar

Vilka blöjor tycker du är bäst?

Vilka tycker du är dom bästa blöjorna.? Själv gillar jag libero bäst. Sen köper jag icas oxå , dom är bra oxå. Har hört Lidls är bra men har inte provat dom.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka blöjor tycker du är bäst?
  • YonnaLi

Jag tycker att Liberos blöjor är så stora och klumpiga. Har inte provat hela sortimentet då mitt barn bara är halvåret (använder storlek 4 nu). Föredrar Pampers alla gånger... :)

• Fru Draken

Har provat
    Huggies
    Libero
    Pampers
    Willys
    Icas

Och jag tycker att Huggies är överläset bäst. Smidiga, tunna, läcker inte osv och så är de fina också
    På andra plats kommer Libero

• Cia o krabaten

Olika med olika barn!
    Med dottern var det Pampers, Liberos var så himla hårda!
    Huggies var ok.
    Willys mest skit.

Med sonen är det nästan bara Libero som funkat. Särskilt som han blev rätt stor tidigt så har bara Libero vanliga blöjor i strlk 7, annars är det Up&Go och det vill han inte ha. 

• Fru Draken
    Meland skrev 2011-06-26 23:26:02 följande:
    Libero och Huggies är rätt så lika tycker jag
    Tycker du?
    Båda är blöjor och SÅ mycket skiljer det ju inte på moderna blöjjor , men Huggies är absolut både smidigare (smalare) och något tunnare, resåret bak känns något bredare.
    Libereo känns något mer plufsig i modellen - i brist på bättre ord.
  • kela81

vi har kört libero från start (eftersom de var de enda dottern kunde ha då hon föddes (prematur blöjorna))sen blev vi fast på det. Tycker dock inte alls om de nya blöjorna (aktiv fit eller vad de heter) Har willys ibland och de funkar ok om man är hemma (på dagen) och kan byta ganska ofta (tycker de blir väldigt klumpiga när de blir blöta, inte alls trevligt) Testat några pampersblöjor som vi fått i reklam och de gillad ejag inte alls.

***Älskade Signe,18 maj 2010***
  • Cloud

Gillade liberos förra variant, inte deras nya. Får se om jag går över till Huggies istället. Pampers ger utslag.

• myzli

Jag har bara testat Pampers och Libero och har inte märkt någon större skillnad på dem förutom att Pampers blöjor är något mindre. Eftersom Liberoblöjorna är svanenmärkta så använder jag dem!

• Leffler

Använde libero tills jag började pott träna, då blev det lidls som lät henne känna sig lite blötare....(men måste säga lidls toujours är en BRA ekonomi blöja.

• Isalel

Jag tycker pampers har bäst och smidigast passform men jag upplever att Libero är torrare mot huden till och dessutom luktar dom mindre än pampers, så jag använder mig av Libero.
    ICA:s tycker jag är för tjocka, Huggies tycker jag har för dålig passform.

• 5 barnsmamman
    Cloud skrev 2011-06-27 00:25:56 följande:
    Gillade liberos förra variant, inte deras nya. Får se om jag går över till Huggies istället. Pampers ger utslag.
    Jag håller med dig förra var helt perfekt nu blir det blöt snabt krångliga att ta av och på-har en dotter som är 11 månader som pottränas så nu har vi valt icas.
    Huggus har vi inte testat och pampers ger utslag lidel är oxså bra men ica och ccops föredrar jag för dom.
Svar på tråden Vilka blöjor tycker du är bäst?