minst skrev 2011-06-26 23:19:32 följande:
Fast om du nu redan har sagt upp dig så kan du väll passa på att ha ett konstrktivt samtal med din chef och förklara vad du tycker om hans chefsskap. Du har inget att förlora så klänge du inte går till personangrepp. Förklara för honom att han skulle tjäna på att lyssna på dina råd innan han skrämmer bort ytterligare anställda.
Han blir så nedvärderande vid försök till konstruktiva samtal så jag har som flera andra, gett upp...
Han kan hålla mig ansvarig för att posten är sen, detta är på något vis en teknik som han applicerar på alla så anställd går runt som strykrädda hundar i korridoren och han försvar är att han har varit chef för ett mycket större bolag så han vet bäst.
Jag undrar mest varför inte blixten slår ned i hans huvud???
MOOM82 skrev 2011-06-26 23:19:36 följande:
Va underbart för dig att du sa upp dig då.. Vilken chef som säger så.. Men det måste ju gjort dig mer säker på att det var rätt att lämna stället.. Hur lång uppsägningstid har du??
Bara 30 dagar!!!
Men vi får se vad han kontrar med, för efter att han blivit utåtagerande mot mig så gick han förbi rummet och sa att det inte var säkert att de kunde släppa mig på 30 dagar.
Vill inte ens bråka via facket utan bara få göra klart och sedan gå därifrån och aldrig mer behöva se människan.