• Anonym (sthlm)

erfarenhet av nakenbad?

är det mest äldre människor (50+) som besöker nakenbad?

• Svar på tråden erfarenhet av nakenbad?
  • Anonym (Naturist)

Absolut inte, vi är en familj som har varit naturister i ganska många år och på Ågesta där vi bara är det väldigt blandat, det är allt från pensionärer ner till ungdommar som badar där, på senare år har det även blivit mer barnfamlijer.

• Anonym (sthlm)
    Anonym (Naturist) skrev 2011-06-27 08:18:07 följande:
    Absolut inte, vi är en familj som har varit naturister i ganska många år och på Ågesta där vi bara är det väldigt blandat, det är allt från pensionärer ner till ungdommar som badar där, på senare år har det även blivit mer barnfamlijer.
    ah trevligt då ska jag nog dit idag :)
  • Alvi

Jag är uppvuxen på nakenbad (Rullsand, som tyvärr är omgjort till textilcamping) och som första svaret säger, vi var många barnfamiljer.

Anonym (naturist): Jag har hört en del om att det sexas i buskarna på Ågesta, stämmer det? Är det nåt du har hört eller märkt eller funkar det stället som en helt vanlig camping? Eller är det bara rykten?  

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • sthlmsman77
    Alvi skrev 2011-06-27 08:47:26 följande:
    Jag är uppvuxen på nakenbad (Rullsand, som tyvärr är omgjort till textilcamping) och som första svaret säger, vi var många barnfamiljer.

Anonym (naturist): Jag har hört en del om att det sexas i buskarna på Ågesta, stämmer det? Är det nåt du har hört eller märkt eller funkar det stället som en helt vanlig camping? Eller är det bara rykten?  
    oj oj
  • Alvi
    sthlmsman77 skrev 2011-06-27 08:59:25 följande:
    oj oj
    ?
    Once you try menskopp you´ll never go back!
Svar på tråden erfarenhet av nakenbad?