• tisdag31

vill träffa andra för sex men kommer aldrig lämna min fru för det

känner ni igen er?
    det måste väl finnas fler som känner som jag , att man vill träffa andra man vill leva ut lite fantasier m,m
    och då handlar det bara om sex och det stannar vid det.
    älskar min fru över allt annat och kommer aldrig lämna henne , men jag vill träffa andra och bara ha sex sen går var och en hem till sig igen .
    söker likasinnade , finns det eller är det bara jag ?

• Svar på tråden vill träffa andra för sex men kommer aldrig lämna min fru för det
  • Anonym

Känner så iböand även jag, är kvinna, funderar på att lägga fram det för maken - kanske att man börjar med att träffa andra tillsammans? Vet dock inte, man hör ju ofta tycker jag att de som går isär pga. det. Kan ju vara så att de skulle gått skilda vägar ändå, men jag är lite feg. Vågar inte satsa och ev. vinna pga. rädslan att förlora.

• Anonym (korkat)

"älskar min fru över allt annat......"

Om du älskar din fru så mycket som du påstår dig göra , varför vill du då riskera att såra henne så fruktansvärt mycket som en otrohet faktiskt gör ?

"och kommer aldrig lämna henne......"

Om din otrohet kommer fram , vilket det ofta gör (kan ta åratal) , så kommer nog det valet inte vara ditt utan din frus , risken är rätt stor att hon lämnar dig a.s.p. Tror du inte alla som åkt dit på en otrohet oxå inbillade sig att det aaaaaldrig skulle komma fram ?

Otrohet är inte bara svinigt , det är dessuton väldigt korkat....

• Anonym (gift)

Antingen har man ett förhållande eller också har man det inte.. Man kan välja att ha ett öppet förhållande men då måste båda parter vara extremt osvartsjuka och det är mycket sällan det faktiskt händer..
    Eftersom du inte verkar pratat me din fru om detta så antar jag att hon inte är lika öppet sinnad som dig = hon kommer aldrig må bra om du ger dig ut på andra äventyr! Din fru behöver väl också få ligga?? Kan du inte leva ut dina fantasier med henne??
    Jag är gift med en man som bara legat med mig och jag förstår att han fantiserar om andra kvinnor - vem skulle inte.. Han undrar ju såklart om alla är som mig eller hur de känns o va med en annan.. Inga konstigheter.. Jag har sagt att när trycker blir för stort för honom och han känner att han bara Måste ligga med en annan, då ska han säga det till mig så vi tillsammans kan hitta nån mer till honom - jag är alltså med på de och är jag involverad hela vägen så blir de mindre galet - mindre svartsjuka.. jag älskar min man över allt annat och han lika så men jag vet att han en dag kommer komma på att han vill prova sig för lite o då hellre att jag hjälper honom och är med än att han lämnar mig! Du kanske kunde prata med din fru!? Hon kanske är mer "med" än du tror!?

• Anonym

Prata med tanten då. Antingen så får du ju ett nej eller oxå ett ja. Känner likadant, är tjej, men kruxet är att min gubbe vägrar .. Så överväger just nu att lämna. Behöver mer i sängen än vad han kan ge...

• tisdag31
    Anonym skrev 2011-06-27 12:39:40 följande:
    Prata med tanten då. Antingen så får du ju ett nej eller oxå ett ja. Känner likadant, är tjej, men kruxet är att min gubbe vägrar .. Så överväger just nu att lämna. Behöver mer i sängen än vad han kan ge...
    precis hade det inte varit bättre då att tex du och jag hade haft sex sen gått hem till våra familjer .
    istället för att vi båda ska lämna?
  • Anonym

Fråga frugan...hon kanske också vill ligga runt....tänk på det!....är du sugen att sticka snorren i henne när hon precis fått en annan bamse i sig. Då tycker jag verkligen att du ska ta upp det.....jämnställdhet råder numera i Sverige....HeHe

• tisdag31

jag hade inte haft något imot det . det är ju liksom det som jag vill ska hända.
    men hon vill inte så vad ska man göra då

• Anonym (swing)
    tisdag31 skrev 2011-06-27 10:41:14 följande:
    känner ni igen er?
    det måste väl finnas fler som känner som jag , att man vill träffa andra man vill leva ut lite fantasier m,m
    och då handlar det bara om sex och det stannar vid det.
    älskar min fru över allt annat och kommer aldrig lämna henne , men jag vill träffa andra och bara ha sex sen går var och en hem till sig igen .
    söker likasinnade , finns det eller är det bara jag ?
    Min man är som du och många många fler. Du är verkligen inte ensam. Jag personligen är inte intresserad av andra, tycker det är lite tragiskt hur han håller på. Känns som han har dåligt självförtroende bara. Men iallafall, vi brukar gå på swingersklubbar där han får ligga runt, ibland med 3-4 tjejer på en kväll. Sen är han lugn och fin i ett par veckor
  • Anonym

Jag tror att det finns en sorts atmosfär inom ett förhållande och att om en kommit till punkten att han eller hon söker sig utåt så är det för att båda befinner sig i samma tillstånd. Din partner går med största sannolikhet med samma tankar så varför inte förslå öppet förhållande? Om ni ändå ska gå och vara otrogna mot varandra kan ni väl lika gärna komma överrens om att det inte är otrohet :) 

• Anonym

Ja jag håller med dig. Sex är bara sex. Har pratat med gubben om vad jag vill ha ut av sex och han försöker ju så gott han kan men de känns som om han gör sig till för att tillfredställa mig lixom. Jag vill att det ska komma naturligt från den jag har sex med. Jag vill lixom ha tufft sex medans gubben mera är för toffelsex.. Jag anser att man kan ha en som man älskar och sex med andra på sidan om. Nu förespråkar jag inte otrohet utan det är ju något som partnern måste godkänna. Ursäkta om det ser ihop tryckt ut men skriver från telefon.. :P

Svar på tråden vill träffa andra för sex men kommer aldrig lämna min fru för det