• Redaktör

Dela med dig av din bästa mobil-app för barn eller föräldrar!

Har du hittat en riktigt rolig mobil-app som ditt barn inte kan få nog av? Eller kanske en pedagogisk och lärorik app? Eller varför inte en app som du själv har nytta av - dela med dig av dina bästa tips!

Den här gillar min ettåring
    itunes.apple.com/se/app/talking-tom-cat/id377194688

Kommer det in många roliga tips så tar vi med dem i en artikel på sajten.

Hälsningar redaktionen

Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • Svar på tråden Dela med dig av din bästa mobil-app för barn eller föräldrar!
  • Finesse

Min dotter är 3½ år och älskar den där katten..

Och jag är oxå ute efter fler bra barnappar.. väldigt bra att ha ibland när man vill att hon ska sitta still och tyst  

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Dunderklumpen

En välanvänd app för mig som virrig förstagångs förälder och för mor- + farföräldrar är Storleksguiden toppen för att få hjälp när barnet har vilka storlekar

Julia 2010-08-08
  • Sheldon

Till iphone finns en app som heter djurparken. Passar min 1 1/2 åring utmärkt.

Dumhet är en smittsam folksjukdom som med alla medel bör bekämpas!
  • SanTan

DoodleBuddy är kul! Barnen sitter och ritar själva med fingret!

• SanTan

Memory Pro kan dom också sitta och roa sig med ett tag! (Memory med djurbilder)

• ninnione

har en pusselapp som heter circus som min dpotter på 3 år älskar. även puzzles gillas.

min dotter på 17 månader gillar soundtouch. trycker man på olika bilder o hör de tillhörande ljuden.

• Finesse
    Dunderklumpen skrev 2011-06-27 13:43:15 följande:
    En välanvänd app för mig som virrig förstagångs förälder och för mor- + farföräldrar är Storleksguiden toppen för att få hjälp när barnet har vilka storlekar
    Vad är det för app?
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Lee78
    Dunderklumpen skrev 2011-06-27 13:43:15 följande:
    Går du inte på ditt barns längd för de olika storlekarna?
  • Giraff

Bondgården och Baby Piano är favoriterna här!

(Förutom Talking Tom, då... )

• jagärglad

Pekbok för barn heter appen från 0-4 år. Det kommer ljud från bilden om man pekar mm :) Kostar 7 spänn!

Svar på tråden Dela med dig av din bästa mobil-app för barn eller föräldrar!