maxiklänning vid 43?
Jag är 43 år och tycker att maxiklänningar faktiskt är väldigt snyggt men....kan jag använda det trots att jag är "så gammal"? (känner mig dock inte så värst gammal)
Jag är 43 år och tycker att maxiklänningar faktiskt är väldigt snyggt men....kan jag använda det trots att jag är "så gammal"? (känner mig dock inte så värst gammal)
Men såklart!
men va då?
Jag är 41 ½ och har dem ju....har inte ens tänkt på att jag skulle vara för gamal....ÄR JAG DET då också?
NEJ NEJ NEJ
Snyggt, svalt och skönt!!!!!
Vad är en maxiklänning? En klänning köpt på maxi?
Självklart kan du det, du behöver ju inte nödvändigtvis välja halterneckmodellerna med små trekanter som täcker bysten (om du inte känner dig bekväm). Satsa på nån snygg V-ringad - det har jag gjort vid min nobla ålder av snart 30 ;)
Men hallå. De är ju vi 40+are som kan bära upp en maxiklänning!
Ok!
Klart du ska ha en maxiklänning:)
Den är snygg på alla oavsett ålder!
Klart att du kan! De allra flesta ser bra ut i en maxiklänning, sålänge det inte är en supertight variant då!
Ah.... Men en vid maxiklänning passar alla tycker jag.... Sen kanske man ska ha en kropp till de smala....
Klart du kan! :)
Jag har inte ens tänkt tanken att det skulle finnas en "åldersgräns" på dem, jag tycker att det passar alla åldrar.