Vilket namn tycker ni är finast?
Vilket namn gillar ni bäst? rösta gärna. Tack för hjälpen.
Vilket namn gillar ni bäst? rösta gärna. Tack för hjälpen.
Blanca, men gillar ju min ena dotters namn Bianca bättre som är liknande :) Vet en söt katt som heter Blanca, det är ett vackert namn..så satsa på det
det andra namnet känner jag inte hur man ska uttala det...? kanske hade gillat det annars :)
Kan inte rösta eftersom båda var hemska i mitt tycke
Blanca om det stavas Blanka- men gillar det egentligen inte och inte Echo heller
ok...men tycker nog ändå att Blanca är finast så jag röstade på det först ändå...och jag tycker inte att du ska stava det med K som någon skrev...Blanca eller Bianca tycker jag ser fel ut med ett k...
Men fina namn vad du än väljer:)
Blanca hemskt, tänker bara på ramsan Rida rida ranka hästen heter Blanka... Bianca däremot vackert. Echo har ju lite sorglig innebörd, en nymf som tynade bort av olycklig kärlek, bådar inte gott... ett namn ska ha en stark innebörd säger en skrockfull
Awh tack. Jo självklart med C. Det är viktigt med snygg stavning såklart. :)
Echo tillbringar lycka och mod enligt mig, Då jag sett på dokumentären om Elefanten Echo. Tänker även på Bob dylan och Echo Star.
Jo jag har förstått det, att den äldre kretsen här omkring förknippar den med en urålders gammal visa.
Tycker att Echo var coolt
Inget av dom :S
Håller med de flesta här, Bianca är ett vackert namn.
Jag skulle inte välja Echo, är det ens ett namn?! På spanska betyder det "gjort" (hecho, med stumt H)
Echo helt klart känns starkt och coolt och vackert. Hade snot de om vi inte redan har val. Lycka till med valet av namn