• Anonym (Billy)

Ditt första munsprut?

Hur var det första gången en kille kom i din mun? Om du nu provat det?

Hur kändes det? Som du trott? Bättre eller sämre? Hur gammal var du?

• Svar på tråden Ditt första munsprut?
  • Anonym (Billy)

*puffar*

• Anonym

Jag var nog 16 när jag sög första gången och jag älskade det!
    Första gången min dåvarande kille kom i mun var jag nog kanske några år äldre..
    men hans sperma smakade så illa så jag orkade inte ta den i munnen mera efter det
    Min nuvarande kille får spruta i min mun när jag suger av honom hans sperma smakar underbart
    Nu är jag 36..

• Anonym (Billy)

*puffar igen*

• Anonym

Första (och enda) gången var med en ung kille som "råkade" komma i min mun fast jag uttryckligen sagt att jag inte ville det. Ingen stor sak egentligen men lite för förutsägbart bara. Han fick en utskällning så han aldrig gjorde om det.
    Jag gillar att suga och att få honom att komma men vill inte ha sperman i munnen. Gillar varken smak eller konsistens helt enkelt.

• Anonym (Kille)

Jag minns inte exakt hur gammal jag var när jag sög en annan kille och tog hans sats i munnen första gången, men runt 12-13 kanske. Gillar att ta sprutet i munnen!

• Anonym (Billy)

Puff puff puff

• Anonym (tjej)

Jag var 14 år och det var med min första kille. Hans sperma smakade mycket salt och jag gillade det inte. Dock gillade jag att suga så det ägnar jag mig mycket åt! Min nuvarande killes sperma sakar sött (!!) och hans sväljer jag gärna.

• Anonym (Billy)

Är det så stor skillnad i smak?

• Anonym (Kille)
    Anonym (Billy) skrev 2011-07-07 14:15:17 följande:
    Är det så stor skillnad i smak?
    ujjj, ja... det kan variera väldigt beroende på vad man ätit.
  • Anonym (Billy)

Jag trodde att det var en myt

Svar på tråden Ditt första munsprut?