• koalabjörn

    Tack alla snälla :o)

    Jag vill bara varmt tacka alla er som brukar finnas här på tråden och dela era tankar, råd & erfarenheter!

    Ni får mig att må lite bättre när jag tycker allt känns tungt och segt i denna långa adoptionsprocess..

    Dessutom har jag aldrig sett något annat forum med så stor respekt och vänliga ord till varandra, aldrig någon smutskastning eller elaka kommentarer (vad jag sett iallafall...) vilket är jätteskönt Drömmer

    Dessa sidor är guld värda och jag lusläser allt flera ggr i veckan - minst! - och jag lär mig mer och mer för varje dag!

    Det är så skönt att ha er, ni förstår, ni känner igen och ni peppar & tipsar.... Tack goa snötnos, Ethi, Fabbemam, villsågärna38, chatnoir, gottelina, Grace O, GreenGal, Hanya72, Qermit och ALLA ni andra snälla . Solig

    Synd att vi förmodligen bor långt ifrån varandra allihop för det skulle vara himla kul att träffas o prata ADOPTION, BARN, LÄNDER, ANKNYTNING och mycket mer Baby

    Ha en trevlig sommar allihopa,

    Kram Koalan {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Tack alla snälla :o)
  • Hjärtat längtar

    Vad gullig du är! Tack så mycket själv! Jag uppskattar också detta forum väldigt mycket och är ofta inne och läser! Skrattande Ja visst hade det varit kul att träffas i verkligheten!

  • gracel79

    Hej!

    Håller med dig fullständigt Koalabjörn! Det här forumet är fullt av kloka råd och ideér. Är inne här varje dag, det är ett sätt att hantera min väntan, den här gången såsom förra gången.

    Är det något som jag funderar över här hemma, brukar min man alltid säga: du kan ju alltid fråga på familjelivFlört

    kram i sommarvärmen!

  • gottelina

    Tack själv! Ja visst hade det varit kul att träffas men det är som du säger. Förmodligen bor vi ganska långt ifrån varandra. Jag bor t ex i Skåne. Men det är tur att vi har FL i alla fall för på så sätt har vi ju ändå varandra...{#emotions_dlg.flower}

  • fabbemam

    Tack!
    Jag kommer ihåg att du skrev att du saknade mina inlägg en gång när jag inte skrivit på några dagar, jag skulle ha tackat dig även då men hittade inte tillbaka till inlägget, jag glömde bort i vilken tråd det fanns.

    Jag är här mest av egoistiska själ men kan mina nlägg vara till hjälp så är det ju superbra. Som du skriver är detta ett jätte trevligt forum där man dettutom kan babbla med eller läsa om andra som är i samma situation som man är i, nyss har varit i eller snart kanske hamnar i.

    JAg vill också passa på att tacka alla er andra för alla goda råd och den trevliga stämmningen, dock är inte min man lika glad i FL som din, gracel79. Min man tycker ofta att det går lite för mycket tid till FL och för lite honom o hemmet... JAg brukar svara med att, jo men det är väldigt bra att ha alla vänliga där den dagen vi unrar något för svar får vi garanterat på några timmar!

    Visst vore det kul att träffas även om vi inte kan få ihop alla så kanske några av oss i en liten grupp på olika platser i Sverige, jag bor i Eskilstuna. Nån i närheten? Vill ni inte svara öppet så kan ni väl inboxa mig!

    Fabbemam

  • Namaste72
    Kyss !
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
Svar på tråden Tack alla snälla :o)