solskydd till barnvagn
Hej hej! Är det någon som provat cloudy solskydd? Lyser solen igenom nätet? Kan inte bestämma mig för ett parasoll eller något som förlänger suffletten. Någon som har tips att dela med sig av?
Hej hej! Är det någon som provat cloudy solskydd? Lyser solen igenom nätet? Kan inte bestämma mig för ett parasoll eller något som förlänger suffletten. Någon som har tips att dela med sig av?
Jag avskyr parasoll! Man får bara hålla på att ändra om det hela tiden så fort man svänger lite.
Jag har ett UV-nät till min Urban jungle och det funkar utmärkt!
jag har inte testat parasoll men haft ett "aussies finest" som väl faller in i kategorin förlänger sufletten samt har haft ett sånt nät som UV-skydd. tycker helt klart förlängaren är mest suverän, skuggar bra hur man än rör sig och barnet kan kika ut under och försöker inte slita bort nätet
Gillar också aussies finest, fungerar super!
bild och länk plz
Parasollen är värdelösa! Om vagnen inte står helt stilla så inte solen helt plötsligt kommer från ett annat håll, och det måste vara helt vindstilla så det inte vrider sig.. Och sjukt opraktiskt på vagnen..
Köpte ett uv-skydd dock inget riktigt märke utan från babyproffsen, prövade dom andra mer kända märkena, men denna var längre så den täcker hela vagnen då dottern sover och man kan lätt bara dra bak den för att justera längden hur mycket man vill skydda fram(mot fötterna alltså)..
Farfalla: passar det uv-skyddet till vilken vagn som helst?
Jag tycker parasoll är värdelöst...
Vad kostar skyddet?
Den där aussies finest, passar den också till alla vagnar? Har det någon betydelse om det är sitt ellser liggvagn? Har Emmaljungas city cross m.
den var iaf mindre än våran.. och jag TROR inte att den räcker att täcka större/hela öppningen på en sittvagn. Den vi har täcker ända längst nedanför fötterna i sittvagnen!
Aussies finest har även vi. Kanonbra. Parasoll är värdelöst.
Vad ligger priset på för aussies finest?