Problem
Hej jag vet inte hur eller vart jag ska börja för det är så himla mycke, men jag har iaf varit sambo i ca 7år har två barn på 2 och 3år.Min sambo har hus sen innan,men sen jag flyttade hit har vi total renovera lagtner alla pengar och energi på hus.Men fortfarande mycke kvar plus att man vill ha mycke tid till barnen iaf jag vill ha tid med dom,men då kommer väl det största problemet och det är att jag jobbar heltid mellan 7-16 när vi slutar då är det jag som får ta barnen som är trött å less, fixa middag, städa bort middag,städa hus göra allt som ska göras hemma och det blir inte lite för sambon använder saker sen bara släpper dom där han står,så in princip blir det 3 barn.Sen är det jag som ska duscha barn,byta blöja fixa läggning osv.Börjar bli riktigt utsliten av allt detta,speciellt när man vet att man har en som bara sitter i soffan eller sticker iväg med sina polare när han känner för det.Jag måste tjata hela tiden för att få hjälp med nåt över´huvudtaget,eller för att få lite tid till mig själv.Nu vill jag härifrån men hur fan ska jag kunna!? Árbetar på samma jobb,så det innebär att jag måste byta jobb,skaffa lägenhet,fixa de mesta möblerna osv. Plus att man ska betsämma hur man ska ha barnen vilket inte känns så kul,känns inte som jag vill ha dom hos honom med tanke på allt som han glömmer eller skiter i,typ mattider,blöjbyten,sovtider. Hur får man ordning på allt???