• Bittermandel

    Erfarenheter av Newbody?

    Vad har ni för erfarenheter av märket Newbody vad gäller passform, kvalité etc?

    Är särskilt intresserad av t-shirts, linnen och trosor för dam.


    Uppdaterar en ytterst intressant blogg då och då..
  • Svar på tråden Erfarenheter av Newbody?
  • Josebosse

    Har bara testat hipstertrosorna och sportsockarna (tror knappt att dom finns längre) och det är dom överläget bästa jag har....
    Köper ett nytt set med trosor varje år och än har jag inte behövt slänga några för att dom har blivit slitna, dock har jag slängt rätt många vita pga att dom har blivit missfärgade i tvätten efter några år.
    Har nog använt deras grejer i 7-8 år.

  • Gurkburken

    Jag tycker NewBody gör väldigt bra grejer. Jag har hipstertrosor, linnen och vanliga strumpor .
    Dottern och äldsta sonen använder bara trosor/kalsonger och strumpor från NewBody och jag tycker de har superbra kvalitet och passform.
    Jag har inte testat deras t-shirt (gillar inte v-ringningen) men det är ju samma kvalitet som linnena och har hört många lovorda dem.

    Dotterns fotbollslag har i flera omgångar sålt NewBody och det är lättsålt pga att de har bra grejer.

  • UlrikaH

    Jag är superduper nöjd! Jag har provat deras ankelsockar, tubsockar + linnen. De håller både i form och färg! Jag skulle köpa en ny omgång direkt om jag fick chansen!

  • FamilyGay

    Jättebra. Använder i stort sett endast deras strumpor och hipstertrosor. Rekommenderas starkt.

  • Lindis 73

    Har både t-shirts, linnen, trosor och två av strump-sorterna och är supernöjd! Har aldrig haft strumpor som håller så bra, tror mina äldsta är 5-6 år..... Är helnöjd och kan inte annat än rekommendera deras produkter. Dottern sålde för bowlinglaget förra året och det var väldigt lättsålda produkter!

  • Waitingforyou87

    Har testat deras sport-BH och dom är verkligen kanon! Bra passform och kvalité.

  • Stella Polaris

    Har bara strumpor därifrån, men de är de bästa jag haft.

  • rosetten

    Har bara haft goda erfarenheter av Newbody tidigare men sista beställningarna var en total besvikelse. Trosorna hade fått ett tunnare tyg. Så tunt att de snabbt gick sönder. Ett superunderställ där resåren släppte från tyget. Sockar som gick hål på efter kort tids användning. Tyvärr så har deras produkter försämrats.

  • sandlilja

    Deras linnen är snygga och bra men blir lite osköna på sommaren då de har mycket elastan i sej så bättre under kläder på vintern. Samma med tshirtarna, de sitter snyggt och har fin ringning men jag tycker de känns för täta en varm sommardag.

Svar på tråden Erfarenheter av Newbody?