• Anonym (fy jobbigt)

det här vädret är hemskt.....för kvavt och vidrigt!!!

jag är nog en av de få som lider av den här värmen.

det är så hett och kvavt att jag börjar få panik,det spelar ingen roll

vart man än är så är det lika jävligt iaf.

känner mig hungrig men kan inte äta

sova ska vi inte ens prata om för det går inte

har samlat på mig vätska i kroppen så jag känner mig som en flodhäst

nu vet jag vad ordet "panik" innebär på riktigt för snart kommer det o slå slint

i skallen på mig.

är det bara jag som känner såhär eller finns det flera?

mår riktigt,riktigt dåligt nu

• Svar på tråden det här vädret är hemskt.....för kvavt och vidrigt!!!
  • Anonym (2)

Här har du en till... Blä! Jag får stora händer, ser ut som en karl Tungan ute Mår också dåligt av kvävande värme. Har inget emot sommaren (eller jo lite...) men hatar fukt och värme som tar kol på en.

• Nina 566

För varmt för min smak också....lagom e bäst, det är FÖR hett o kvavt ....Nä tack vet jag hösten

• Anonym (fy jobbigt)

jag har alltid älskat sommaren,men nu är det riktigt svårt att uppskatta den för min astma har förvärrats,och inte ens kortisonsprayern lindrar utan blir bara ännu virrigare i huvudet.

den enda platsen som är skön o vara i är bilen med ac:n på.....eller badrummet hemma :/

• Anonym (2)

Usch ja, våren och hösten är bäst här hemma. Eller vintern, älskar pulka och skridskor... Sol och bad däremot, blöh

• Anonym (fy jobbigt)

det värsta av allt är att jag blir aggressiv pga hettan,får ett sjuhelsikes temperament,blääääääh

kommer att uppskatta hösten mer efter den här sommaren.

• Anonym (2)
    Anonym (fy jobbigt) skrev 2011-06-30 17:48:11 följande:

det värsta av allt är att jag blir aggressiv pga hettan,får ett sjuhelsikes temperament,blääääääh

kommer att uppskatta hösten mer efter den här sommaren.

Jag också, sambon börjar tro jag är gravid igen p.g.a. humöret. Ska vi slå oss ihop och dansa en regndans? Lite åskdans kanske? Flört
  • Anonym

Var på väg att få panik i början på veckan på grund av 40-gradig värme och INGENSTANS fanns det AC och lite svalka. Tack och lov håller det sig runt 25 nu, vilket är uthärdligt.

• Anonym (fy jobbigt)
    Anonym (2) skrev 2011-06-30 17:58:14 följande:
    Jag också, sambon börjar tro jag är gravid igen p.g.a. humöret. Ska vi slå oss ihop och dansa en regndans? Lite åskdans kanske? Flört

jaa det gör vi

bra ide!!! har du märkt att det blir ännu jobbigare efter man badat/duschat?

man blir ännu klibbigare och äckligare huuuuuuu.

• Den allsmäktige

Skaffa hus med källare. Jag fryser om nätterna, OCH kan andas! :)

• Anonym (fy jobbigt)
    Den allsmäktige skrev 2011-06-30 18:15:10 följande:
    Skaffa hus med källare. Jag fryser om nätterna, OCH kan andas! :)

"retsticka"

innan vi har hittat ett bättre hus så är det redan vinter juh.

Svar på tråden det här vädret är hemskt.....för kvavt och vidrigt!!!