En pappa lät sin grabb på ca 5år bajsa i vattnet!
Jag är fortfarande chockad..
Var på stranden i em/kväll med min son och badade.. strax ovanför oss lägger sig en familj med ett x antal barn. Helt vanliga svenssons.
Ena sonen i familjen kommer efter en stund och säger: Pappa, jag är bajsnödig.
Pappan svarar: Näe det går inte.. vi har inget toapapper med oss. bla bla bla.. du får gå ut i vattnet. Gå lååångt åt sidan.
Öh va?? Tänker jag.. Och nästa sekund så trampar pojken (ca 4-6 år) ut i vattnet ca 10 m från alla som badar i sjön och drar ner byxorna.. och pappan kommer efter och står och "hjälper" honom...
Jag fattar nada.. Vad fan gör karln???
Alltså..allvarligt talat.. Finns det såna idioter som LÅTER ungarna bajsa i vattnet med FLIT???? (en bebis och en olycka.. OK.. Inget sagt om det.men detta...)
Jag tog upp sonen direkt och åkte hem.nästan omg.och när jag gick förbi den där familjen så informerade jag lite snabbt om att det fanns utedass uppe på parkeringen. Papper finns det säkert också.
(så varför inte stoppa dem innan bajsningen och berätta detta? Jag trodde helt enkelt inte på vad jag hört...och tänkte väl in i det sista att jag missuppfattat situationen.)
Men icke.. Bröderna gick efteråt och pratade om hur han bajsat i vattnet och att bajs flyter..
ohh... fyyyy fan. Han har förstört min bästa badplats.