• Gravid2010

En pappa lät sin grabb på ca 5år bajsa i vattnet!

Jag är fortfarande chockad..

Var på stranden i em/kväll med min son och badade.. strax ovanför oss lägger sig en familj med ett x antal barn. Helt vanliga svenssons.

Ena sonen i familjen kommer efter en stund och säger: Pappa, jag är bajsnödig.

Pappan svarar: Näe det går inte.. vi har inget toapapper med oss. bla bla bla.. du får gå ut i vattnet. Gå lååångt åt sidan.

Öh va?? Tänker jag.. Och nästa sekund så trampar pojken (ca 4-6 år) ut i vattnet ca 10 m från alla som badar i sjön och drar ner byxorna.. och pappan kommer efter och står och "hjälper" honom...

Jag fattar nada.. Vad fan gör karln???

Alltså..allvarligt talat.. Finns det såna idioter som LÅTER ungarna bajsa i vattnet med FLIT???? (en bebis och en olycka.. OK.. Inget sagt om det.men detta...)

Jag tog upp sonen direkt och åkte hem.nästan omg.och när jag gick förbi den där familjen så informerade jag lite snabbt om att det fanns utedass uppe på parkeringen. Papper finns det säkert också.

(så varför inte stoppa dem innan bajsningen och berätta detta? Jag trodde helt enkelt inte på vad jag hört...och tänkte väl in i det sista att jag missuppfattat situationen.)

Men icke.. Bröderna gick efteråt och pratade om hur han bajsat i vattnet och att bajs flyter..

ohh... fyyyy fan. Han har förstört min bästa badplats.

• Svar på tråden En pappa lät sin grabb på ca 5år bajsa i vattnet!
  • Gravid2010
    FrökenLöken skrev 2011-06-30 23:12:34 följande:
    Naaaaaaaasty.
    ja skojar du.. vi som tom låter sonen gå lååångt ut mot skogen..(för det finns det också.. mycket att bajsa i...) när han ska kissa endast...
  • Den allsmäktige

Min kompis sket i vattnet en gång... Hon var nog typ 13 då, haha!

• Gravid2010
    Den allsmäktige skrev 2011-06-30 23:22:01 följande:
    Min kompis sket i vattnet en gång... Hon var nog typ 13 då, haha!
    Din kompis är inte sund i skallen.. *urk*
  • ODS

blä säger jag bara att det finns sådana människor urrrrrrrrrrrrk

Älskar min familj-de är mitt allt!!!
  • YokohamaNr2

Helt otroligt, men det finns visst människor till allt! har inte med toapapper? inte så svårt att kanske låna våtservetter av någon eller gå i skogen torka det värsta med löv eller offra ett par kallingar? finns ju andra lösningar om man bara har lite innanför pannbenet

• Gubbas

Åh vad vidrigt!!!!!! Tyvärr upphör man aldrig att förvånas över vad för människor det finns! Skrikandes

• umf

Du skulle ha sagt något till latpappan innan de ens gick mot vattnet. Fruktansvärt äckligt och farligt. Om de har redan gjort det borde du ha skällt ut de så de skämms. Men som barn har man ju självklart också gjort det några gånger men han är vuxen och borde veta bättre.

• umf

Föresten, jag har bajsat i badkaret när jag och min storebror badade. Skit äckligt nu i efterhand.

• Gravid2010
    umf skrev 2011-07-01 13:01:34 följande:

Du skulle ha sagt något till latpappan innan de ens gick mot vattnet. Fruktansvärt äckligt och farligt. Om de har redan gjort det borde du ha skällt ut de så de skämms. Men som barn har man ju självklart också gjort det några gånger men han är vuxen och borde veta bättre.

Jag trodde verkligen inte på vad jag hört.. Jag tänkte att jag missuppfattat dem.. Annars hade jag självklart stoppat dem innan och berättat att det fanns utedass där!
Svar på tråden En pappa lät sin grabb på ca 5år bajsa i vattnet!