Var är mest upphetsande?
Tjejer....var är det mest upphetsande för er att få satsen? Motivera gärna.
Tjejer....var är det mest upphetsande för er att få satsen? Motivera gärna.
Det är olika från gång till gång så det går inte att säga specifikt vad som är bäst.
Beror det på hur upphetsad du är då eller?
Nej, mer på vad vi gör och vilket humör jag är på. Ibland är det hur upphetsande som helst att känna hur han sväller och sen kommer i mig. Ibland vill jag känna det varma stänket över magen och brösten, ibland vill jag känna sprutet på tungan. Omväxling helt enkelt!
OK! Har du provat att at det på något "ovanligt" ställe" ??
Jag är trådstartaren
Definiera ovanligt
Lite opraktiskt att få det i håret och ont att få i ögat men i övrigt kan jag inte komma på nåt ställe som inte passar.
Jo, ögat är inte bra.....jag vet. Tja? Något som du tycker är ovanligt? Skriv direkt till mig om du vill?
Det är inte upphetsande att få den någonstans. Satsen är ett nödvändigt ont som många tjejer helst skulle vara utan.
Är vi heta i sängen är det oftast gott att känna kuken svälla och och bli fylld av satsen. Kör vi en snabbavsugning i hallen eller köket på väg någonstans lockar det att få ett sprut över brösten och snabbt tvätta av sig -då tänder jag på att jag står på knä och han står över mig och lägger satsen på mina bröst. Hamnar vi på någon annan plats hemma eller ute och har mer hektiskt-vilt-eller kalla det vad du vill då tänder jag på att återigen få bli fylld av satsen men också över munnen. Det är olika beroende på var vi har sexet och även vilken takt sexet går i :) Är det lugnt och fint och oskuldsfullt vill jag inte ha det i facet liksom då känns det avigt.