• Signelanta

Säng i sängen.

Jag såg en annons i en tidning som jag inte hittar nu tyvärr om en liten mjuk babysäng man kan ha i sin vuxensäng mellan sig. Är det någon som vet vad jag menar? Hittar bara en resesäng på babyland men den är hård med hårda kanter och den jag såg i tidningen var mer som en liten madrass med små mjuka, låga kanter.

Nån som vet var jag kan få tag i en sån?

• Svar på tråden Säng i sängen.
  • Some

Nej vad tusan, inte den såg jag ju nu.

happy until proven otherwise
  • La Lola

En vanlig liten mjuk hundbädd funkar annars.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Some

Vi rullade ett barnlakan och la längs med kanterna i ett stort örngott. Funkade jättebra, och kostade inget extra eftersom vi redan hade allt hemma.

happy until proven otherwise
  • Signelanta

Tack för tipsen! Ska kolla hundaffären eller annars göra som du tipsar Juni!

• nirakanna2

Vi  använde mjukliften från vagnen. Jättesmidigt då sonen sov i den i vardagsrummet och sen lyfte vi med honom i den när vi gick upp och lade oss.

• Stina31

Om det är det babynest du tänker på så är dom ganska lätta att sy. Googla på babynest så hittar du en del bloggar med mönster.

• Fanaya

babynest skulle jag oxå säga. Det funkar nog bara en kort period när barnet är jätteliten.

• Anna4

Och dyrt i onödan... Jag använde amningskudden, annars som de andra skriver, sy en, lakan, mjukliften :)

• Messina

Jag köpte en mjuk och gosig liten hundbädd på rusta att ha till bebis :) 129 kr !

Svar på tråden Säng i sängen.