• Shagwell

Ringmetoden för att få reda på kön, hur?

Hört talas om att man ska hålla sin vigselring eller förlovningsring ovanför magen och om ringen pendlar fram och tillbaka betyder det?
    Och om ringen går i en cirkel betyder det?

Skrock iofs men kul ändån..någon som vet??

kram

• Svar på tråden Ringmetoden för att få reda på kön, hur?
  • Änglatuss

ringen i ett hårstrå

pendlar den så är de en pojk va?
    och cirklar den runt är de en tjej

har jag för mig

• Skusan

I ett hårstrå??! Så länga hårstrån har inte jag... Hmm undrar om det funkar med sytråd?

• Änglatuss

sytråd, borde nästan va bättre!

• Viccy

Shagwell
    Jag har en massa sånt där skrock om du vill veta ( det kan vara kul )
    Är du lika vacker som vanligt efter 5 månaden, enligt dina vänninor så är din bebis en kille, för töser snor skönheten från sin mor ( ryskt skrock )

Har du känt dig mer skärpt eller mer tankspridd ? Är du skärpt får du en kille ( från finland )

Njuter du fortfarande av samlag eller är det en uppoffring. Njuter du är det en flicka
    ( Bosnien )

Är du glad och go och charmig är det en flicka ( Thailand )

Är du mycket lat och otröstlig är det en flicka ( Turkiet )

Var du mycket illa mående och trött i graviditetens första del, är det en flicka ( Somalia )

• mamma Linder

man kan även göra över hanleden för att se hur många barn och vilket kön de har/kommer att få.

På mej visar det Flicka, pojke, pojke, flicka
    De tre första stämmer änsålänge så nu hoppas jag att nr4 gör det med

• Viccy

Det där med ringen skall göras med hårstrå annars "stämmer det inte "

• Shagwell

Jag fick att ringen pendlade dvs en pojke.

Viccy: Om man kikar på de där skrocken så väntar jag
    Kille
    Kille
    Flicka
    Flicka
    Flicka

Inte helt lätt...
    Om en månad får jag veta.

• Änglatuss

Här snurrar ringen - Flicka

och ska jag gå på resten av skrocken så blir de:

FLICKA
    POJKE
    FLICKA
    FLICKA
    FLICKA

magen ser ut som en FLICKmage har jag hört!

• Teskedsmamman

Skusan: Det fungerar ned tandtråd om det skulle vara så... det är inte hårstrå och ring som är det viktiga. Jag pendlade med ring och armbánd och det fungerade, har också pendlat med kristallstav och det fubgerade.

• Viccy

Ja skrock är ingenting att mätas mot. När jag väntade mitt första barn gick jag upp något fruktansvärt direkt och alla trodde att det var en flicka ( utom min svägerska ) och jag drömde bara om små pojkar, fast jag trodde det var en flicka. Det blev en pojke, så den här gången skall jag gå efter mina drömmar,,, och min svägerska!!!

• Viccy

Ja skrock är ingenting att mätas mot. När jag väntade mitt första barn gick jag upp något fruktansvärt direkt och alla trodde att det var en flicka ( utom min svägerska ) och jag drömde bara om små pojkar, fast jag trodde det var en flicka. Det blev en pojke, så den här gången skall jag gå efter mina drömmar,,, och min svägerska!!!

• Tussetösen

jag tror bestämt att det funkar... jag och min opjkvän har exakt samma... har provat flera gånger och det blir alltid likadant... när jag va gravid så va det en pojke i magen.. det slutade i ma... men nu undrar jag om ngn tror att räknades in i mina pojke flicka pojke... ??? jag hoppas ju innerligt inte..

• Varit där

Provade nyss men först så snurrade den och sen pendlade fram och tillbaka medans den gick i en cirkel..

Svar på tråden Ringmetoden för att få reda på kön, hur?