• Mamma till Cleo och Abbe

Brio Go eller Teutonia Cosmo, vilken ska bort? Hjälp mig välja;)

Jag har det delikata problemet att jag har för många vagnar. Vi har vår älskade PhilandTed till båda barnen och sen har vi en lika älskad Teutonia Cosmo. Nu har vi fått en Brio Go på försäkringen och jag har då för många vagnar. Visst kan vi behålla båda singelvagnarna och ha när vi är ensam med ett barn men så sällan som det är så känns inte det ekonomiskt försvarbart!

Så nu, någon som haft dessa två vagnar och kan råda mig? Brio go är ganska ny för oss och jag har väl inte hunnit förälska mig i den riktigt MEN jag läser så gott om den så jag blir osäker. Det negativa? Den känns stor i jämförelse med cosmon men det kanske inte bara är negativt? Det går  varken att få helt upprätt sittläge och heller inte plant liggläge, något ni saknat tro? Och i mina ögon är den faktiskt ganska ful med det där styret men ack så skön att köra...

Cosmon då, något negativt med den? Jag har hört att den är liten men jag har korta barn så min treåring har än så länge gott om plats att ligga i den... Kan inte komma på något mer negativt men har ni något som jag missat?

Vill alltså egentligen veta det negativa med respektive vagn så jag kan väga nackdelarna mot varandra, fördelar går också bra men båda vagnarna är ju riktigt bra, det vet vi - Orkar ni hjälpa mig med mitt i-landsproblem tro? 

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
Svar på tråden Brio Go eller Teutonia Cosmo, vilken ska bort? Hjälp mig välja;)