• Cia o krabaten

Någon som köpt bropass till Öresundsbron?

Hej

Vi ska till Danmark på semester med bil om en vecka och började titta på detta med Öresundsbron idag.
    Det verkar ju vara så att man ska ha ett Bropass för det blir betydligt billigare, även om det fortfarande kostar massor att köra över.
    Det står att det kommer hem inom 1v på hemsidan. Min fråga är då: Någon som beställt ett bropass och kan säga hur många dgaar det tog? Åker hemifrån på fredag morgon innan posten hunnit hit.

Andra tips ang att bila över?

Tack på förhand.
    /Cia 

• Svar på tråden Någon som köpt bropass till Öresundsbron?
  • myway

Du kan köpa det på plats också under kontorstider. Vi har köpt på plats, så jag vet inte hur lång tid det tar att få hem det tyvärr..

jag säger bara vad jag tycker
  • Cia o krabaten
    myway skrev 2011-07-02 21:37:43 följande:
    Du kan köpa det på plats också under kontorstider. Vi har köpt på plats, så jag vet inte hur lång tid det tar att få hem det tyvärr..
    Jaså går det?
    På kontoret eller i själva vägtullen? 
  • Cia o krabaten
    Nina m 3 skrev 2011-07-02 22:01:10 följande:
    På kontoret! 
    Perfekt!
    Tack för era svar!

• myway

Ja på kontoret, ring ner till dom om det inte står på hemsidan. För det är under kontorstider som dom har öppet.

jag säger bara vad jag tycker
  • Capt Janeway

Jag köpte på plats. Fick betala full avgift den gången MEN detta fick jag tillbaks när väl transaktionerna var klara. Fixade en Brobizz också. Himla enkelt och 'billigt' att köra över nu.

Svar på tråden Någon som köpt bropass till Öresundsbron?