Är jag ensam om det här?
Hela veckan, varje dag, varje timme och varje sekund så känner jag en extrem stress, hela kroppen skakar och jag kan känna att det skakar inombords. Jag kan vara världens lyckligaste och dansa och sjunga, sen går jag ner mig, känner ingen mening med att leva, vill göra mig illa och hetsäter. Det här är det jag får leva med. Antingen eller, svart eller vitt. Det kan skifta varje timma, varje dag, varje vecka.
Jag har ett HELVETE och KÄMPAR för mitt liv. Kämpar för att om jag ger upp så dör jag.
Vissa dagar slår det mig, hopplösheten, ensamheten, tomheten. Att det fan inte är värt det. Det är för jobbigt. Då vill jag få slut på eländet och när jag har kommit dit så försvinner jag, börjar dissociera och det är i det stadiet då jag kan göra vad som helst mot mig själv för jag är inte riktigt med. När man dissosierar så försvinner man lite och det kan kännas som att du är utanför din kropp, det är då jag tappar kontrollen för då kommer impuls-valen som kan vara att jag t.ex gör mig illa, tar droger, impulsresor, shoppar, säger konstiga saker, är avstängd totalt. Ser ingenting, tunnelseende.