• Anonym (tjock)

fettreducering med ultraljud

Hej! Jag undrar om det är någon som testat detta? vad fick ni  för resultat? Har ni bilder? Hur många gånger behövdes? Vad behövde man tänka på? Jag har läst lite olika, en del säger man inte skall träna efteråt utan bara dricka minst 4a liter vatten om dagen, och en del säger man bör stå på tex en vibrator platta ca 15 min efteråt för att få bort allt så det inte lagras igen..
    Kan man kräkas av detta?

Jag har bokat tre st behandlar hos silkandbeauty.se men tyckte inte dom berättade så mycket =/
    Men jag vill så görna bli av med "gravid" magen. OCh hinner inte gå och träna varje dag, utan det är promenader 2-3ggr i veckan.. 

• Svar på tråden fettreducering med ultraljud
  • Anonym

Finns inga genvägar, än min mening. Alla vill tjäna pengar. 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 23:22:54 följande:
    Finns inga genvägar, än min mening. Alla vill tjäna pengar. 
    Allt fett kan inte tränas bort utan man måste ta bort det "konstgjord väg".
  • Izabella32

Har provat 10 behandlingar med ultraljud . Första gången kände jag mig så fin. Huden blev stramare och jag kände mig smalare. Kändes som en mirakelbehandling. Men dagen efter var jag uppblåst igen. Har inte gett något resultat, inte hos min vän heller. Sura pengar.....

• Anonym (Lovisa)

Ingen garanti ger heller de butiker som jag provat behandlingarna hos heller. Jätte dyrt och så ser man inget resultat. Totalt utkastade pengar. Emesuell i Malmö har inte städat lokalen/deras utrustning på 100år heller kändes det som. Riktigt snuskigt och omodernt ställe.

• Anonym

Jag ska testa detta, fast mitt syfte i första hand är att reducera bristningarna på magen och då får jag bort fettceller på köpet... Jag har inte börjat min behandling än. På konsultationsmötet var hon ärlig med att de kanske inte försvinner utan minskas, sen beror det på från person till person hur man svarar på behandlingen och hur många gånger man behöver gå.

Det ger tydligen bättre resultat om man lever kolhydratfattigt, framförallt dagen innan och samma dag som behandling. Hon sa att efter behandling (typ kvällen) så skulle man röra på sig minst 30 minuter. Och dricka minst 2,5 liter vatten/dag i en vecka efter. 
    Sen mäter hon ju kroppsfettet och allt vad det nu är varje gång för att se hur man svarar på behandlingen och så man inte fuskar ;) 
    Fettceller kan man inte träna bort utan detta är väl enda sättet att få bort permanent? Men man kan ju minska på midjemåttet vid bättre kosthållning och träning. Jag har gjort detta men vill kompletera för mina bristningars skull.  

Jag ska ge det ett försök, även om det är sura pengar, men jag skulle vilja gå i bikini...  

Annars är plankan en riktigt bra övning för att minska gravidmagen (inte situps)...den ger oxå bra träning för hela kroppen.

• Anonym (Cecilia)

Hej Tjejer!
    Cecilia Dahlström heter jag och driver Cavilipo Stockholm vid Globen/Gullmarsplan.
    Tråkigt att ni inte fått/fått dåliga resultat..tyvärr är det så, att om man hamnar hos fel terapeut, som kör en äkta Cavi-Lipo eller fel terapeut som kör kopian på Cavi-Lipo maskinen så kommer man inte få några bra och bestående resultat, av den enkla anledningen att kopian inte klarar av att spränga sönder fettcellerna! Och en okunnig terapeut med en äkta Cavilipo inte kör maskinen på rätt sätt.
    Billigast är inte alltid bäst!..Det finns ALLTID en anledning till att sådana här "kliniker" kör olika Groupon/Let´s deal erbjudanden..OBS Silk and Beauty har kopian dvs SLIM FIT..
    Jag vet att det är svårt att veta om man hamnar hos oseriösa eller äkta terapeuter som faktiskt håller utlovat resultat, Googla stället ni ska till..vad finns skrivet om kliniken, personen..osv.
    Jag kan bara tala för mig och min klinik, och vill man ha resultat, få valuta för sin pengar och vara säker på att inte bli lurad..så ska man inte gå nån annanstans än till Cavilipo Stockholm. Jag har över 100 nöjda glada kunder, och behandlar alltifrån 3 barns mamman på 40 år, pensionären på 70 till aktuella skådespelare, modeller och fitnesspersoner. Min kundkrets är enormt bred!
    Så förlora inte hoppet om en fin kropp trots skavanker, barnafödande, amning eller övervikt..
    Det finns hjälp att få:)
    Önskar en fin dag:) Vänligen Cecilia Cavilipo Stockholm

Svar på tråden fettreducering med ultraljud