Hej Tjejer!
Cecilia Dahlström heter jag och driver Cavilipo Stockholm vid Globen/Gullmarsplan.
Tråkigt att ni inte fått/fått dåliga resultat..tyvärr är det så, att om man hamnar hos fel terapeut, som kör en äkta Cavi-Lipo eller fel terapeut som kör kopian på Cavi-Lipo maskinen så kommer man inte få några bra och bestående resultat, av den enkla anledningen att kopian inte klarar av att spränga sönder fettcellerna! Och en okunnig terapeut med en äkta Cavilipo inte kör maskinen på rätt sätt.
Billigast är inte alltid bäst!..Det finns ALLTID en anledning till att sådana här "kliniker" kör olika Groupon/Let´s deal erbjudanden..OBS Silk and Beauty har kopian dvs SLIM FIT..
Jag vet att det är svårt att veta om man hamnar hos oseriösa eller äkta terapeuter som faktiskt håller utlovat resultat, Googla stället ni ska till..vad finns skrivet om kliniken, personen..osv.
Jag kan bara tala för mig och min klinik, och vill man ha resultat, få valuta för sin pengar och vara säker på att inte bli lurad..så ska man inte gå nån annanstans än till Cavilipo Stockholm. Jag har över 100 nöjda glada kunder, och behandlar alltifrån 3 barns mamman på 40 år, pensionären på 70 till aktuella skådespelare, modeller och fitnesspersoner. Min kundkrets är enormt bred!
Så förlora inte hoppet om en fin kropp trots skavanker, barnafödande, amning eller övervikt..
Det finns hjälp att få:)
Önskar en fin dag:) Vänligen Cecilia Cavilipo Stockholm